Hirdetés ▼

Életmódváltás 5 lépésben – így csináld!

Ideje elkezdened dolgozni a beachbody -n, amivel majd nem szégyellsz a Balaton parton végigvonulni a nyálcsorgató, kiéhezett, napozgató hölgyek között. Ezen felül egy új embert köszönthetsz a személyedben, aki az egészséges életmódjának köszönhetően 180 fokos fordulattal veszi be a világot. 

Róma sem egy nap alatt épült!

.. és a súlyfelesleget sem egy nap alatt hoztad össze.

“Ne egy hét alatt akarj megszabadulni a felesleges kilóktól, hisz a súlytöbbletet sem egy éjszaka alatt szedted fel. Sokan túl nagy elvárásokat támasztanak magukkal szemben, amelyeket nem tudnak teljesíteni, így csalódás éri őket, s hamar feladják az új életformát. Mindig apró, reális célok kellenek, amelyeket könnyen meg tudsz valósítani. A sikerélmény újabb és újabb lendületet ad majd a folytatáshoz”

– tanácsolja Kiss Gergely személyi edző. Kifogásból sok van, életből viszont csak egy.

Az elhatározás a kulcsa!

Dudás Lili személyi edző gyerekkorában több mint 100 kilót nyomott. Mostanra 40 kilóval kevesebb, és ez több munkánál. Ez egy küldetés!

„Az életmódváltás nem egy rövid távú program, sok-sok kitartásra lesz szükséged, de minden lehetséges, csak akarni kell!”

– vallja Lili, aki rengeteg emberrel találkozott már munkájából kifolyólag.

Étrend és mozgás, legalább heti 3x!

Minden mentor egyetért abban, hogy a tudatosan módosított, megfelelő étrend és a heti háromszori intenzív testmozgás nem csak a testet, de az elmét is éberen tartja.

„Kerüld a drasztikus diétákat, a cukrot és a lisztes finomságokat. Helyettük fogyassz gyakran és rendszeresen teljes értékű, vitaminokban gazdag ételeket, valamint tudatosan figyelj oda a megfelelő mennyiségű és minőségű fehérje bevitelére. Válassz olyan mozgásformát, amely örömet és kikapcsolódást okoz számodra, így könnyebb lesz megvalósítani a kitűzött célt.”

Ha még új lennél a konditeremben, van pár jótanácsunk, hogy ne legyél olyan gáz! ” SzevaszFaszi.hu

A konditermek egyre jobban mennek idehaza, legalábbis mi nem nagyon láttunk olyat, hogy ezek csak úgy csődbe mennének. Az emberek egyre inkább szeretnének foglalkozni egészségükkel, és ehhez ezeket a helyeket választják java részt, mert fedett helyen, közösségben, időjárási viszonyoktól függetlenül lehet mozogni. Mivel egy közösség tagja leszel azzal, ha belépsz egy terembe, illik néhány alapszabályt betartani.

Nyugodtan kérj segítséget!

Nem leszel ennek az összetett edzéstervnek és étrendnek szakértője rögtön az elején, úgyhogy érdemes kikérni szakértők véleményét, illetve egy specialistával személyre szabott étrendet összerakni. A személyi edző pedig minden másban segít, ami a megfelelő mennyiségű és minőségű testmozgásodat segíti elő.

Az étrend-kiegészítő nem pótolja az étkezést!

Sokan abba a hibába esnek, hogy az étrend-kiegészítőt főétkezések helyett viszik be a szervezetükbe, pedig ez nem jó módszer. Nem helyettesíti a megfelelő mennyiségű táplálkozást. A rendszeres mozgás elképesztő mennyiségű vitamint vesz ki belőled, ezeket pedig mindenképp pótolni kell, még kiegyensúlyozott étrend mellett is.

(Forrás: Igényesférfi)

Ne légy irigy, oszd meg a többiekkel is!
Kapcsolódó cikkeink ▼