Hirdetés ▼

A stressz átalakítható – így hozd ki a legjobbat egy szar helyzetből 3 lépésben!

Míg valakinek a motivációt a megoldandó feladatok és a feszített tempó adja, addig másokat ez teljesen megbénít. Elsősorban nekik íródott ez a cikk.

A legtöbb ilyen esetben a józan paraszti ész helyett egy terhelt érzelmi és mentális állapot az, ami a döntéseidet befolyásolja. De hogyan szabadulhatsz meg a kínzó stressztől? Van 3 egyszerű lépés, figyelj csak:

#1 Elfogadás

Vannak olyan dolgok, amiken egyszerűen nem fogsz tudni változtatni, ilyen például a múltban történt események, amik akár stresszt okozhatnak. Erre csak egy remek módszer van, mégpedig az, hogy levezeted a feszkót. Fontos megjegyezned, ezek nem 5 perces folyamatok! Ehhez itt adtunk néhány tippet:

Így vezesd le a stresszt, hogy ne tegye többé tönkre a mindennapjaid ” SzevaszFaszi.hu

A stressz a hétköznapok velejárója. Szinte már észre sem vesszük, hogy ver minket az ideg, és frusztráltabbá válunk, mindeközben környzetünket tesszük vele tönkre. Van jótékony hatása, például teljesítménynöveléshez, a teherbíró képesség növeléséhez, a határok megismeréséhez tökéletes, de a rendszeres stressz egészségkárosító hatásai mellett a kapcsolatainkat is hazavághatja.

#2 Változás

Ha elfogadtad, hogy nem tudsz mindenen változtatni és esetleg levezetted a feszültséget, akkor már csak fókuszálnod kell a feladataidra. Ami történik, önmagában csak egy helyzet, az igazi kulcs a te reakcióid. Ahhoz, hogy fókuszban tudj maradni a felesleges önmarcangoló stressz helyett, itt adtunk korábban néhány egyszerű segítséget:

Ezzel a 3 módszerrel nem veszítheted el a fókuszt a munkádról! ” SzevaszFaszi.hu

Marie Kondo, „A rendteremtés művészete” című könyve kihagyhatatlan, ha még sosem hallottál róla és érdekel a címben foglalt téma, mindenképp érdemes megszerezned. Nem csak külső, de belső rendre is nagy szükség van, illetve digitális zajcsökkentésre, ami ugyancsak nagyon fontos a fókusz megtartásához, és ne azon kapjuk magunkat, hogy megint valami pótcselekvéssel töltjük értékes munkaidőnket, a valódi feladatok helyett.

#3 Megelőzés

Nem kell ezt túlmagyarázni. Amiről tudod, hogy zavarni fog, stresszt okoz neked, feszült állapotot idéz elő, egyszerűen előzd meg. Kiküszöbölhető problémákat minek megvárni? Ha pedig ez mégsem menne, akkor térj vissza az 1. és 2. pontokhoz, vagy olvasd el ezt a cikkünket:

Stresszkontroll – nem csak az egészségedre káros a túlzott stressz, hanem kihat a mindennapjaidra is ” SzevaszFaszi.hu

Annyit hallunk róla, mégsem tudjuk pontosan mi ez és hogy kéne kezelni. Na majd most, ugyanis szakértők szedték össze a legfontosabb tudnivalókat és a stresszkontroll minden lényeges pontját. Mindenkinek van, de senki nem tud bánni vele. Vagy nem? Az első és legfontosabb pontja a stresszkontrollnak, hogy feltárjuk azt, ami okozza.

Ne légy irigy, oszd meg a többiekkel is!
Kapcsolódó cikkeink ▼