A HELL ENERGY bombaként robbantotta legújabb reklámfilmjét április 2-án, melynek főszereplője nem más, mint a híres hollywoodi színész, Bruce Willis. Magazinunknak is jutott némi információ a kulisszák mögül:
A cégcsoport ezzel Magyarországon egyedüliként mondhatja el magáról, hogy külföldi „A” kategóriás világsztárral dolgozott együtt legújabb kampányában.
[su_quote style=”flat-light”]Ha valamilyen jeles esemény történik az ember életében, általában ajándékkal szokás megemlékezni róla.[/su_quote] – kezdte közleményét Tóth Eszter Anna, a HELL ENERGY Magyarország Kft. PR igazgatója.
[su_quote style=”flat-light”]Egyértelmű volt számunkra, hogy az együttműködés kapcsán szeretnénk valamivel kedveskedni Bruce Willisnek, és abban is biztosak voltunk, hogy nagyon különleges ajándékkal szeretnénk meglepni őt. Mivel a reklámfilm forgatás előtt kóstolót küldtünk termékeinkből a híres filmszínésznek, hamar kiderült, hogy nagyon ízlik neki a magyar energiaital. Kézenfekvő ötletnek tűnt tehát, hogy egy HELL-es relikviát ajándékozzunk neki. A választás végül a HELL gyárában őrzött és nagy becsben tartott 1 milliárdadik helyben legyártott HELL energiaitalra esett, melyen a gyártási szám bizonyítja, hogy ez valóban a 2011 óta működő ultramodern töltőüzemben korábban legyártott, 1 milliárdadik darab. A Die Hard filmek főhőse az ajándékot kissé meglepetten, de széles mosollyal fogadta és biztosított minket, hogy a fontos tárgyak közé kerül majd otthonában, hiszen neve a világ 40 országában futó kampány kapcsán 1 évre összefonódik a HELL ENERGY-vel, így a színész számára is emlékezetes marad a közös munka.[/su_quote] – árulta el a PR igazgató, aki még több részletet árult el a forgatásról.
[su_quote style=”flat-light”]Habár Mr. Willis nem túl beszédes, a szünetekben néha volt lehetőségünk pár mondatot váltani vele. Egyik ilyen alkalommal kiderült, hogy pontosan tudja, hogy a cégünk energiaitalai fúrt kutakból nyert, ásványvíz minőségű vízből készülnek. Ebből tudtuk, hogy valóban megnézte a pihenőhelyére, az úgynevezett ’greenroomba’ bekészített, a HELL szikszói gyárát bemutató rövid videót is.[/su_quote]
A színész érdeklődése a cég által gyártott termékek iránt ezzel nem ért véget.
[su_quote style=”flat-light”]Mivel a HELL energiaitalok egyelőre még nem kaphatók az Egyesült Államokban, Mr Willis – a managementjének a forgatás előtt küldött kóstolón kívül – csak a felvétel napján találkozott a magyar energiaital brand termékeivel. A reklámfilm elkészítése és a fotózás alatt azonban jól látszott, hogy igencsak megkedvelte azokat, hiszen nem csak azokban a jelenetekben kortyolgatott belőle, amikor arra a rendezői instrukció szerint szükség volt, hanem még a szünetekben is HELL-es palackkal a kezében sétált vagy üldögélt. Sőt, sokszor a külön rendezői utasítás ellenére – miszerint a kép vagy a felvétel csak addig hasznos, amíg kinyitja a hűtőt vagy a dobozt – minden alkalommal előszeretettel iszogatott az italokból. Ezek után már nem volt meglepő, amikor azzal a kéréssel fordult hozzánk, hadd vigye haza a forgatáson használt hűtőt, illetve kicsit később egy másikat az edzőterembe kért, ahol formában tartja magát, és még a következő, Edward Nortonnal történő ’Motherless Brooklyn’ című film forgatására is kért a frissítőből, mert, mint mondta, szívesen kortyolgatná ott is.[/su_quote] – tette hozzá Pantl Péter, a HELL ENERGY marketingigazgatója.
(HELL sajtóközlemény)