Kicsit túramotor, kicsit sportos, kicsit elegáns, kissé különleges és nagyon BMW. Tavaly mutatták be a 9cento -t, mi meg csak most fedeztük fel. Hanyag munka tőlünk… De motor ennyire már jó rég nem tetszett nekünk, azt azért meg kell hagyni!
A motor sportos és elegáns egyben, a dizájn kifinomult, szénszálas, merev, már-már tökéletes, olyan innovatív megoldásokkal, mint a túrázáshoz szükséges kofferek elektromágneses rögzítése. Nem kell csavarokkal meg patentokkal szórakoznunk, ami nagyon jó hír, és bármikor könnyen levehető.


Még nem biztos, de kilátásba helyezték, hogy a 9cento esetleg még sorozatgyártásba is kerülhet, egyenlőre még koncepcióként várja a sorsát. Hülyeség lenne a márkától veszni hagyni ezt a csodás alkotást. Tegyük hozzá továbbá azt is, hogy a BMW nagyon nem tudott mellélőni ezzel, mert az ilyen közepes súlyú, magas, viszonylag kényelmes motoroknak a népszerűsége még sosem volt ilyen magas, ráadásul a dizájn bár tényleg megnyerő és exkluzív, nem rugaszkodott el a valóságtól, így mindenkinek beveszi a gyomra. A motor a jelenlegi állás szerint az F850GS-ben is szolgálatot teljesítő, kéthengeres, 853 köbcentiméteres erőforrás lesz.


