Hirdetés ▼

Támogatás

Ha edzel, attól még nassolhatsz is – gyorstippek a napi rutinod mellé

Lassan felszívódó, rostokban gazdag tápanyagra van szükséged. De ezt bizonyára tudod, legalábbis biztosan mondta már neked valaki. Most egy csokorba gyűjtöttük, mit egyél előtte, utána, mert bár a neten sok infót találsz, szanaszét van.

Először is felhívnánk figyelmed, hogy ezeket NE REGGELI/EBÉD/VACSORA HELYETT egyed, hanem edzés előtt egy órával egy keveset, ezek magas kalóriatartalmú finomságok.

Edzés előtt

jöhetnek a szárított gyümölcsök, banán, zabkása, egy marék teljes kiőrlésű gabonapehely, puffasztott rizsszelet, vagy bármilyen gyümölcs smoothie.

Edzés után

mindenképp fehérjében (proteinben) gazdag falatokat kell választanod, mindegy, hogy erősítesz vagy szálkásítasz. A lényeg, hogy kihúzd kínzó éhség nélkül ebédig vagy vacsoráig.

Mindenképp ajánlottak az olajos magvak, főtt tojás, proteinital vagy -szelet, kakaós vagy mézes tej, sovány tejből, teljes kiőrlésű keksz, egy pohár joghurt.

Így kell jól enni. Jóétvágyat!

A kigyúrt ötvenes fószer elárulja mit csinál, hogy ilyen remek formában van, mert szerinte az aputest nem menő ” SzevaszFaszi.hu

Jean Titus szerint az aputest gáz. Szerintünk az aputest csak egy átlagos állapot. De ha te inkább Titussal értesz egyet, akkor mindenképp olvasd tovább a cikket, mert hasznos gyakorlati tanácsokkal látja el rajongóit az ötvenes fickó, aki nagyon keményen dolgozik az edzőteremben azért, hogy megmaradjon a bombaformájában, és ne legyen botos, hajlotthátú bácsi, aki a galambok közt totyorog.

(Forrás: men)

⬇ Oszd meg a barátaiddal is!


Kapcsolódó cikkeink ▼