A Tiptont a szemüvegesek régóta ismerhetik, a csúcsbrand a legmagasabb szintre emelte azt, amit ebből az iparágból ki lehet hozni. Az igazi stílus egy valódi Tipton napszemüvegnél kezdődik.
De arra rohadtul nem számítottunk, hogy ezek mellé kiválóan passzolnak majd a Nespresso kávékapszulái. Végre értelmet nyert a luxuskávézás, bár kicsit máshogy, mint azt vártuk. Zack Tipton meg nyilván nem adná a nevét egy olyanhoz, amiben nem biztos. Elég garancia ez már önmagában is.

A kávékapszulákról érdemes tudni (elsősorban azokat érinti ez a magyarázat akik a kotyogós vagy a hagyományos őrölt megoldásokra esküsznek), hogy a Nespresso anno úgy találta ki ezeket, hogy a kávé a lefőzés pillanatáig megőrizze frissességét, ellenálló legyen a külső alumínium borítása a fénynek és ütésnek, illetve egyéb behatásoknak. Ezen felül pedig az alumínium nagyjából korlátlanul újrahasznosítható. Itt jön a képbe a kávéipar császára a Tipton szemüvegek piacán.

A Nespresso nagyon sokat törődik az újrahasznosítással, az irodaházakban népszerű kávé-párnákat is vissza lehet küldeni felhasználásuk után. Olyannyira nagy energiákat fektetnek az ökológiai katasztrófa visszafordításában, hogy ők maguk mennek el saját futárjaikkal ezekért, és a megsemmisítéséről illetve újrahasznosításáról teljes mértékben ők gondoskodnak.
Aztán jött a Tipton és zseniális ötlettel álltak elő: 4 Nespresso kapszula felhasználásával egy teljesen egyedi, új, minimal dizájnos, újrahasznosított alumíniumból készült szemüveg kollekciót hozott létre a Tipton. Ez a különös kooperáció nem a pénzről szól, sokkal inkább fel szeretnék hívni a figyelmet az alumínium újrahasznosításának temérdek lehetőségére, és úgy általában arra, hogy nem kell mindent a szeméttelepre küldenünk gondolkodás nélkül. Természetesen a Tipton a vásárlóik számára is elérhetővé tette a kollekciót.

(Fotók: Nespresso)