Hirdetés ▼

Támogatás

Újabb kihívója akadt a Cybertrucknak

Elon Musk “Minecraft” behemót szörnyetegének a sikere főképp a brandben rejlik. Ezt akkor fogod megérteni, miután megmutatjuk a Nikola Badger legelőnyösebb tulajdonságait.

A Nikola EV gyártó startup a teherfuvarozás reformján dolgozik, hogy ez a szegmens is közelítsen a nullemisszióhoz, a hidrogénüzemű Badgerrel pedig még közelebb kerültek vállalásukhoz. Főleg azokat a teherfuvarozási nagyvállalati vezetőket akarják ezzel megcélozni, akik hisznek a nagyteljesítményű hidrogén-üzemanyagcellás járgányokban.

Míg a Tesla Cybertruck és a Rivian R1T több mint 482 kilométer távolságot biztosítanak a teljesen feltöltött lítium-ion akkumulátorokkal, addig a Phoenix- i székhelyű Nikola 965 kilométert ígér, mindezt úgy, hogy 906 lóerő teljesítményt adjon le, és 2,9 másodperc alatt gyorsulhasson nulláról százra. Azok, akiknek gondot okoz a hidrogén-üzemanyagcella folyamatos töltése, akkumulátoros verzióban is gondolkodhatnak.

A program elősegíti a pickupok üzemanyagcella-összetevőinek költségcsökkentését, miközben felgyorsítja a hidrogén-állomások bevezetését. Az ügyfelek számára az üzemanyagcellás vagy akkumulátoros-elektromos változat rendelésének lehetősége biztosítja, hogy mindenki számára csökkenjenek a költségek.
– nyilatkozta a sajtónak Mark Russell a Nikola elnöke

A Nikola valamikor az ősz folyamán tervezi bemutatni új erőgépét, lehetőleg a Nikola Világkonferencián, és mindenképpen a kevésbé futurisztikus megjelenésben hisznek, ellenben Elon Muskkal, akinek a nagyon megosztó Cybertruckja közel sem biztos, hogy jobban fogy majd ennél.

A Nikolának további nagyszabású és ígéretes tervei is vannak, méghozzá, hogy 2021 végére hidrogén üzemanyag-állomás hálózatot épít az Egyesül Államokban, és míg a hidrogén nagy részét ma földgázból állítják elő, addig a vállalat ezt vízből és megújuló villamos energiából kívánja megtenni.

Kapcsolódó:

Ez a hibrid repülőgép forradalmasíthatja a légiközlekedést!

A Zunum Aero egy olyan repülőgép, ami amellett, hogy tiszta (tisztább), még nagy távolságot is képes megtenni, bár arra még jócskán várni kell, hogy kontinensek közt, óceánokat áthidalva közlekedjen. Voltak korábban már kísérletezések tisztán elektromos repülőkkel, de a jelenlegi akkumulátor-technológia egyszerűen nem teszi lehetővé, hogy 3-400 kilométernél többet repüljenek, ez pedig egy repülőnél elfogadhatatlannak számít még egy kontinensen belül is.

⬇ Oszd meg a barátaiddal is!


Kapcsolódó cikkeink ▼