Hirdetés ▼

Támogatás

Ez a Rolls-Royce, SUV kivitelben nem csak átmegy mindenen, de baromi nagy luxus is

Ha ránézésre nem lenne elég nyilvánvaló, akkor a neve is segít: Cullinan. A legnagyobb gyémánt valaha. Thomas Cullinan 1905-ben talált a saját dél-afrikai bányájában és több mint 3000 karátos önmagában is.

A Rolls-Royce nem szokott csak úgy vaktában nagy szavakkal dobálózni, és ezesetben sem hazudtolták meg magukat. A Cullinan luxusterepjárójuk nem csak a legnagyobb és legnehezebb, de a legeslegdrágább is a piacon. A márka vezetője leszögezte, hogy továbbra is a Phantomok a gyártó csúcsa, de a Cullinan erősségei vitathatatlanok. 5,34 méter hosszú, 2,16 méter széles, 1,835 méter magas és a tengelytávjából is csak fél centi hiányzik a 3,3 méterhez, üresen pedig 2.66 tonnát nyom.

A futómű aktív légrugózással lett ellátva, az intelligens technológia pedig figyeli a gumik tapadását, ennek függvényében állítja automatikusan az autó futóművét a legjobb beállítások szerint. Van azért egyezés a Phantommal, mert ebben is, csakúgy mint a Rolls-Royce csúcsának kikiáltott elegáns vadállatokban 6,75 literes, turbós V12-es motor dolgozik, a csúcsteljesítménye 571 lóerő, a maximális nyomatéka pedig 850 Nm, végsebessége pedig eléri a 250 km/h -t. De egy ilyen autóval úgy sem fogsz ennyivel száguldani az országúton sem. Mert minek…

A beszállás nyilván egy ekkora batár autóba nem olyan egyszerű, de segít az, hogy minimum 4 centit süllyeszt beszállásakor, illetve a hátsó ajtók hátrafelé nyílnak.

A Cullinan igazi presztízsjármű, biztonságban és kényelemben is a legjobbat nyújtja, árban pedig olyan 89 millió forintnak megfelelő összeget is elkérnek érte. Torste Müller-Ötvös, a első sorban amerikai, ázsiai és európai vásárlókra számít.

(Forrás: Vezess| Fotók: MrGoodlife)

⬇ Oszd meg a barátaiddal is!


Kapcsolódó cikkeink ▼