Idén nem a legkedvencebb és legértékesebb, hanem a rekordereket gyűjtötték. Így kaptak helyet a csak ázsiai országokban közkedvelt K-Pop előadók, értelmetlenül sikongató és hülyeségekről beszélgető vloggerek (kevés kivételtől eltekintve…), egy halom Roblox, Fortnite és Minecraft gamer, és szörnyülködve néztük a férfi(?) beauty(?) videókat készítő számunkra (nem véletlen) ismeretlen embereket.
A tavalyi hatalmas bukta után (több mint 17 millió dislike) idén más koncepcióval próbálkozott a YouTube, de szemmel láthatóan ez sem nagyon jött be. Az látható, hogy negyed annyi energiát nem fektettek bele mint 2017 -ben és 2018 -ban, hanem csak egymás után vagdalták a videókat, a zenei aláfestés is gyengén közepes, semmi átütő, semmi kreativitás. Az idei összeállítás már most 2,2 millió nemkedvelésnél tart, úgyhogy lehet, hogy jövőre inkább nem is kéne ezzel próbálkozni.
A 2017 -es Rewind viszont nem volt rossz, lehet ezen a vonalon kéne maradni:
Ez volt 2017 a YouTube-on – #YouTubeRewind2017
A YouTube minden év végén összedob egy nagyon igényes videót arról, hogy mik voltak a legmeghatározóbb videók a világhálón, ami körülbelül egyet jelent a YouTube -al. Idén hasított a Despacito a zenék között, a maga 4,4 milliárd megtekintésével minden eddigi rekordot megdöntött. Kapcsolódó cikkeink ▼