Még 1997 -ben történt az eset, hogy egy amerikai autókereskedés tulajdonosa úgy hirdetett egy Cadillac -et, hogy az első, aki 10 ezer banánnal megjelenik, viheti. Nem számított arra, hogy valaki tényleg megjelenik majd ennyi banánnal, hogy elvigye az autót.
Jeff Quirion osztott-szorzott, és úgy számolt, hogy simán megéri neki ennyi banánt elvinni azért, hogy megszerezze az autót, úgyhogy el is ment a connecticuti Bristolban található autókereskedésbe. Quirion azt mondta a sajtónak, hogy akkoriban a 400 dolláros spórolás nem volt annyira rossz, és mindössze egyetlen hétvége elég volt ahhoz, hogy beszerezze a gyümölcsöt ilyen nagy tételben.

Chris Pio, a hirdetés feladója és az autókereskedés tulajdonosa is nyilatkozott, és elmondta, hogy a vevő még alkudozott is, így a kára akkoriban megközelítette az 1200$ -t. Pereskedhetett volna, de nem lett volna értelme, és kicsit bízott is abban, hogy az eset kapcsán majd kap egy jó ingyen reklámot, ha már ennyit bukott az üzleten. Jeff -nek állítólag azóta is megvan az autó, és elmondása szerint ő pénzért akarja majd egyszer értékesíteni, és bár az nem derült ki, hogy Chris -nél a 10.000 banán elfogyott-e, de a Chris’s Auto Clinic azóta is működik – igaz, már sokkal elővigyázatosabb a hirdetésekkel.