SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
  • Életmód
  • Magasélet
  • Stílus

Egy fiatal testvérpár nagyon komolyan vette Elon Musk javaslatát. Mára luxusóra gyártók

  • 2018-01-12

„Keményen dolgozni, ez a szabály. 80-100 órát teszünk bele a vállalkozásba hetente, minden héten. Ez jelentősen növeli a siker esélyét. Ha mások 40 órát dolgoznak hetente, de te 100-at, még ha ugyanazt csináljátok is, te 4 hónapon belül eléred a célod, amit mások egy év alatt.” – Elon Musk

Motiváló gondolatok nem igaz? Matas Jakutis a testvérével, Danieliussal közösen hatezer támogatótól 927 ezer eurót gyűjtöttek, ezzel végrehajtva a balti államok legsikeresebb közösségi gyűjtését. A pénzt jó helyre tették: a saját vállalkozásukba. Így lettek ők a legnagyobbak az óragyártásban!

A Filippo Loretivel újradefiniálják épp a luxusóra fogalmát, ebben pedig nagy segítségükre van a márka iránt hűséges rajongóik. A 2004 -es alapítás egy klasszikus sztori: nem találtak megfelelő high-end órát maguknak, mert legalsó hangon is ezer dollárnál kezdődtek.

[alert-announce]„Célunk, hogy megfizethető és jó minőségű órákat adjunk azoknak, akik dobnak egy hátast a nagy márkák vagy más kereskedők áraitól”[/alert-announce]  – mondja Matas.

Kifulladásig tolják!

[alert-announce]„Fiatalok vagyunk, így megtehetjük, hogy minden időnket a kutatásra, fejlesztésre és minőségellenőrzésre fordítjuk, míg más dolgainkat (pl. társas kapcsolatok) parkolópályára tettük egy ideig”[/alert-announce]  – magyarázza Matas.

Ár-érték arány!

A marketingesek rég nem beszélgetnek már ár-érték arányról, ez még a 2000 -es évek sablonszövege volt, bármit is akartak eladni. De a Filippo Loretit épp ez különbözteti meg a többi luxusmárkától: megfizethető árketegóriában egy olyan óra kerül a kezedre, amilyenről egész életedben csak álmodtál maximum.

[alert-announce]„Egy ékszerboltban vásárolt óra általában tízszer többe kerül, mint amennyiből előállították. Így egy 100 dolláros előállítású költségű darab 1000 dollárért fog elkelni”[/alert-announce]  – mondja Matas.

Aztán a rekorder Kickstarter kampány, a maga közel 1 millió dolláros adománnyal valami egészen hihetetlen folyamatot indított el.

[alert-announce]„Amikor ezt realizáltuk, akkor láttuk meg a valódi lehetőséget, és az ellátási lánc racionális megszervezésével, jó, de nem méregdrága anyagok beszerzésével és a direkt értékesítéssel elértük, hogy kevesebb, mint 250 dollárból elő tudunk állítani egy olyan órát, amelynek a normál ára 1000 dollár körül mozogna”[/alert-announce]  – teszi hozzá Matas.

A kulcs az ügyfelekkel való közvetlen kommunikáció!

[alert-announce]„Ezért indítjuk minden egyes kollekciónkat a Kickstarteren. Így felbecsülhetetlen értékű visszajelzést kapunk arról, mit szeretnének az ügyfelek, amelyből azután olyan termékeket állítunk elő, amelyet tényleg megvesznek, ráadásul a támogatók olcsóbb, bevezető áron.”[/alert-announce]

és időközben pedig kiderült a tervezett okosóráikról, hogy

[alert-announce]„A mi vásárlóink azt vallják, semmi sem helyettesíthet egy luxusórát, amelyet évtizedekig viselnek majd.”[/alert-announce]

Miért buknak az újak?

Egyrészt mert a testvérek kihúzták a lábuk alól a talajt, minden amit ezen a kontinensen az óraiparhoz kapcsolunk, felszippantotta a Filippo Loreti. Egy úriembernek luxusóra kell, abból is a legdurvább minőség, és ezt ők is pontosan jól tudják.

[alert-announce]„A legtöbb új márka azért bukik meg, mert a gyors profit érdekében kompromisszumot kötnek az ügyfélkommunikációban. Mi máshogy dolgozunk, először is nagyon hiszünk a termékünkben. Tudjuk, hogy senki más nem kínál ilyen minőséget, ilyen limitált sorozatokat, ilyen jó áron, mint mi. Az ajánlatunk a legjobb a piacon, és dolgozunk rajta, hogy így is maradjon. Ezért a vásárlóinkkal való kapcsolatba fektetünk, nem pedig minél hamarabb, minél több pénzt akarunk keresni.”[/alert-announce]

Most a legjobb óra és alkatrészgyártókkal szövetkeztek, azokkal, akiknek a svájci órák többségét is köszönhetjük. A legnagyobb dobásra még várnunk kell, de az eddigi kimagasló eredményeik láttán nem valószínű hogy csalódnunk kell.

Okosóra nem lesz, ez biztos!

(Forrás: Forbes)

Megosztás 0
Megosztás 0
Kapcsolódó témák
  • Filippo Loreti
  • Karóra
  • Luxus óra
Előző cikk
  • Életmód

Ezeket semmiképp sem kéne tenned, ha jól akarsz aludni!

  • 2018-01-11
Lássuk!
Következő cikk
  • Életmód
  • Jacht
  • Luxus autó
  • Luxus villa
  • Magasélet

Ez a fickó a két lábon járó kapuzárási pánik, de elnézzük neki, mert a magaséletet mesteri szinten tolja

  • 2018-01-13
Lássuk!

Mások ezeket olvassák:

Lássuk!

Ezek 2025 első negyedévének LEGBIZTONSÁGOSABB villanyautói

Lássuk!

HÁTBORZONGATÓ ahogy megnyílik a Föld

Lássuk!

Ezeket a nyaralóhelyeket KERÜLD EL, ha utálod a zsúfoltságot

Írd be a keresőszót, majd nyomj egy entert!