Hirdetés ▼

Támogatás

Ezek a legrobosztusabb, forgalomba került verdák szerintünk

SUV -t vagy hasonlóan dögnagy autót vásárolni egyrészt divat, másrészt praktikum. Az egyik ilyen városi terepjáró például minden hatalmas gép legnépszerűbb atyja, az X6 -os BMW, melyről először csak annyi jut eszébe mindenkinek, hogy kompenzálós, értelmetlenül hatalmas, de legalább impozáns és feltűnő. Konkrétan mindent tudunk róla, de nekünk viszont nem a kedvencünk, arra viszont nagyon jó volt, hogy lavinát indítson el az autógyártás ezen szegmensében is. A másik, ami nekünk már azért jobban bejön a Volvo XC 90, mely egyértelműen átmenet volt a terepjárók és egyterűek között. Pedig a Volvo sem ez volt egykor, az S 80, a limuzin skandinávos életérzéssel, vagy a tüzes S 60 R például már eszünkbe sem jut, mert eladásainak legjava a Crossover és SUV vonalat erősíti.

A hagyományos autózásból amúgy nincs sok hátra, de ezt a pár évet míg a klasszikus autózásnak élünk, a nagy egyterűek, városi terepjárók uralma fogja kitölteni. Ezt egyébként itthon is láthatjuk, mert nem véletlen az sem, hogy magyar viszonylatban a Swiftet Vitarára váltottuk. De nézzük, melyek a mi abszolút kedvenceink, és ebbe belefért egy olyan is ami nem kimondottan a SUV, de kellően behemót ahhoz, hogy szeressük.

Ford F-150 Raptor

A világ legnépszerűbb F szériás Fordja lett, az amerikai piacot pedig egyértelműen leuralta, 2018-ban 1,075 millió eladott F-150-et könyvelhetett el a Ford. Magyarországon bár nagyon idegen, elvétve találhatunk az országban 1-2 ilyen vadállatot, nekünk mégis az egyik kedvencünk a méreteit és erejét tekintve is. A 2019 -es széria majdnem hat méter hosszú és milliméterek híján 2 méter magas, szélessége pedig egészen elképesztően 2,49 méter, amivel az amerikaiaknál a teherautók közé sorolják félelmetes méretei miatt. Nem egy városi járgány, de aki elég bátor az jampizhat vele Budapest belvárosában, a szűk utcákat viszont értelemszerűen kerülni kell.

A motorház alatt egy hathengeres motor került az F-150 Raptorba, a 3,5 literes turbós EcoBoost benzines ráadásul még erősebb is lett 5,0 literes elődjénél, 450 lóerős és 510 Nm nyomatékú, szóval szorult belé némi erő.

Ez a cikkünk a Patreon oldalunkon fejeződik be! Légy a támogatónk, és nézd meg, szerintünk melyek a legbrutálisabb gépek! >>

⬇ Oszd meg a barátaiddal is!


Kapcsolódó cikkeink ▼