Egy 5,2 literes, ikerturbós V12-es lapul a motorháztető alatt, így a Volante elképesztő 824 lóerőt képes kipréselni magából, így ez lesz a világ legerősebb első motoros, sorozatgyártásban épülő kabriója.
Ez az erő egy nyolcfokozatú ZF automata sebességváltón keresztül jut a hátsó kerekekhez, és mindössze 3,4 másodperc alatt gyorsítja az autót 0-ról 100 km/órás sebességre, majd 344 km/órás végsebességre. Ez megegyezik a keménytetős változatéval, annak ellenére, hogy a Volante 209 kilóval többet cipel – amit az Aston Martin minimális növekedésnek nevez, figyelembe véve a megerősített futóművet és a nyitott vezetés nyújtotta plusz luxust.

A Volante dinamikájára szabott, átdolgozott Bilstein DTX lengéscsillapítóknak köszönhetően a vezetési élmény precíz, a fékerőt pedig a karbon-kerámia fékek biztosítják. Belül ugyanaz a kettős 10,25 colos digitális kijelző és a vezetőre összpontosító elrendezés található mint keménytetős kupé változatánál, az egyetlen újdonság (micsoda meglepetés) a tetővezérlő gomb. Bár a hangszigetelés kiváló, a titánium kipufogó könyörög, hogy hagyd leengedve a tetőt, és élvezd a szimfóniát.

Adrian Hallmark vezérigazgató a Volante-t a kabriózás csúcsának nevezi. A gyártás 2025 harmadik negyedévében indul, és mivel évente kevesebb mint 1000 darab készül, az exkluzivitás garantált. Az árakat még nem erősítették meg, de várhatóan a 434 000 dolláros (155 millió forint) kupé árai fölött indulnak majd.









Ha imádod a különleges autó dizájnokat, akkor ez is tetszeni fog talán:
Nagyon jót tett a ráncfelvarrás a Hyundai Ioniq 6 -nak
A dél-koreai gyártó úgy döntött, hogy épp itt az ideje, hogy kicsit rendbeszedjék a Hyundai Ioniq 6 -ot, amely a Pure Flow, Refined dizájnkoncepcióval progresszívebbé és egyszerűbbé vált.