SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
  • Életmód

100% felelősség 0.0% alkohol – bármit is vezetsz!

  • 2022-12-13

Új perspektívával egészült ki a Heineken 0.0 When You Drive Never Drink (Ha vezetsz, soha ne igyál!) kampánya, felhívva a figyelmet arra, hogy a közlekedés bármely formáját választjuk, felelősen kell döntenünk. Akár a volán mögé pattanunk be, akár biciklire ülünk, vagy elektromos rollerrel szeljük át a várost egy koccintás után, a helyes döntés az, ha mindezt tiszta fejjel tesszük. Így született meg a Riding Is Still Driving kampányüzenet. A kezdeményezéshez egy Forma-1-es és egy W Series pilóta is csatlakozott.

Hirdetés

A Heineken elkötelezett, hogy mértéktartó élvezetre biztassa a fogyasztóit, ezt évről-évre emlékezetes reklámokkal, kampányokkal teszi. Idén a közlekedési kultúra alakulására reagálva, az autóvezetésről az elektromos járművekre, biciklikre, rollerekre irányította a fókuszt a sörmárka. A felelősség 100%-os figyelmet igényel, ezért kizárólag 0.0% alkoholnak marad hely mellette. A hazánkban is futó reklámokban a 2022-es szezonban McLaren Forma-1-es pilótája Daniel Ricciardo választja az alkoholmentes alternatívát, majd így gurul elektromos rolleren, míg Naomi Schiff W Series autóversenyző elektromos biciklivel teker haza sörözés után.

A nemzetközi szereplők mellett hazai influencereket is bevont a márka, Kőnig Anna a rollereseket képviselte, Kempf Zozó a bicajosokat, Szirmai Gergő pedig deszkás trükkökkel szemléltette, hogy nemcsak a közlekedéshez szükséges józanság, de a sportolás is teljes koncentrációt igényel. A HEINEKEN kiemelt célkitűzése, hogy fogyasztói számára ne csak alkoholmentes alternatívákat, hanem a tudatos választáshoz szükséges információkat is elérhetővé tegye, határozottan kiállva a felelős fogyasztás mellett.

A Magyarországon 2007 óta kapható Heineken 0.0 ízben és minőségben is ugyanazt nyújtja, mint a Heineken® Original, persze alkohol nélkül. Így lehetőséget ad a megalkuvás nélküli sörélményre olyankor is, amikor valaki nem szeretne, vagy nem tud alkoholt fogyasztani – például, mert egy, kettő, vagy négy keréken gurul haza egy baráti találkozóról.

Megosztás 0
Megosztás 0
Kapcsolódó témák
  • Daniel Ricciardo
  • Heineken
  • Kampány
  • Naomi Schiff
  • Reklám
Előző cikk
  • Életmód
  • Instantcikk

Minden fotó mögött egy történet rejlik – NatGeo fotóválogatás 2022 legjobbjaiból

  • 2022-12-13
Lássuk!
Következő cikk
  • Dizájn

Tavasztól a nyilvánosság előtt is nyitva áll a Mol Campus

  • 2022-12-14
Lássuk!

Mások ezeket olvassák:

Lássuk!

BESZÉLNI KELL az elfojtott érzelmekről!

Lássuk!

NEM FOGOD ELHINNI milyen melója van ennek a fickónak

Lássuk!

Teljesen személyre szabható ez a retró kinézetű FUTURISZTIKUS BICIKLI

Írd be a keresőszót, majd nyomj egy entert!