A különös elnevezésű, Buell XB9R motor az NCCR, a Buell Racing, az ME Racing és az SSAB acélgyártó vállalat együttműködéseként jött létre.
A Backbone vázba épített üzemanyag-tartály nélküli koncepcióhoz éppencsak hozzányúltak, de csupán annyit módosítottak, hogy két üzemanyagcellát szereltek az egyedi acélvázra, majd E85 modot kapott, amely az igazi svéd módi szerint lehetővé teszi, hogy a motor 85 százalékban etanolból és 15 százalékban benzinből álló keveréket „fogyasszon,” és így működőképes maradjon az extra hideg skandináv téli éjszakákon is. Ennél látványosabb, hogy a gumik 25 mm-es speedway jégtüskékkel lettek ellátva, ettől aztán igazi fenevaddá változott a kétkerekű.





Ezt láttad már? Kevésbé veszélyesen néz ki, de azért csak érdemeg volna meghajtani:
Már messziről is egy féktelen vadállatnak tűnik darázs kinézetű Ducati
Predator Ducati 750SS egy merész fekete és sárga, átalakított kétkerekű szörny. A Pittsburgh-i NCT Motorcycles olyan gépet épített, amire elég ránézni, és már tudod, hogy ez nem való mindenkinek. De tényleg. Az NCT-nek sikerült megragadnia az eredeti szellemiségét, miközben mégis új és érdekes konstrukcióvá tette, amely kiemelkedik a tömegből.
(Forrás: BeautifulLife)