A Lufthansa Technik játszott el a gondolattal, mi lenne, ha a 2025-ben állományba kerülő új Boeing 777X, széles törzsű, hosszútávú utasszállító modelljét egy kis közel-keleti dizájnnal tuningolnák fel? Az eredmény magáért beszél.
A repülőgép-karbantartással, -felújítással, -testreszabással foglalkozó cég a 777-X rugalmasságát kihasználva alakította át egyelőre csak virtuálisan az új utasszállítók belterét, így a 300 négyzetméteres repülő egy hatalmas üzleti géppé változott, benne hálókabinokkal, konferenciateremmel és étkezővel, illetve egy magánlakosztállyal, mely egy tágas nappaliból és minden igényt kielégítő hálószobából állhat majd.





Természetesen a gépen a kiszolgáló személyzetnek is tágas tér jutna ülésekkel és pihenőkkel. A 426 férőhelyes utasszállító alapból 442 millió dollár (154 milliárd Ft) de az átalakítás után a Lufthansa Technik szerint jóval drágább lehet, pontos összeget érthetően nem közöltek. A dizájn kialakítása meglehetősen közel-keleti hangulatot áraszt, ebből sejkhető… akarom mondani sejthető, hogy kik lehetnek a célközönség.
Azért mi ezen a repülőn is élveznénk minden utat:
Itt A JÖVŐ utasszállító repülőgépe
Nyolc éve már, hogy az amerikai Boom Supersonic alapítói a Concorde nyomdokain haladva elkezdték megtervezni a legújabb szuperszonikus utasszállítót, és még csak most, a néhány nappal ezelőtti Farnborough-i Nemzetközi Légibemutatón mutatták be a nagyközönságnek először.
(Forrás: vezess.hu // Fotók: lufthansa-technik.com)