A férfistílus ikon és a Maserati globális nagykövete az első, aki a Fuoriserie egyedi építésű autóinak kollekcióját „tervezi”. A Fuoriserie a Maserati jellegzetes személyre szabási programja, amely lehetővé teszi, hogy akár a leendő vásárló egyedi Maserati autókat hozzon létre.
A Maserati nagy örömmel mutatta be a napokban első Fuoriserie Essentials modelljét. Az első kollekciót a márka globális nagykövete, David Beckham tervezte, azzal a céllal, hogy inspirálja az autók szerelmeseit, hogy ők is kifejezzék saját, testre szabott elképzelésüket az olasz luxus sportautóról. A klasszikus Maserati autók iránti rajongás vegyült a Savile Row öltözködési szabályaival, így jött létre a Fuoriserie DB Essentials mindkét példánya.
Az elsőhöz Beckham az 1967-es Maserati Ghibli kupét választotta a hozzá remekül passzoló „Night Interaction” kék színnel, amelyhez a bőrbelsők barnás árnyalatot kaptak. Második modelljével az 1986-os, mindössze 51 példányban gyártott Maserati Quattroporte Royale előtt tisztelgett, és a „Verde Royale” (sötétzöld) árnyalatú külső festést választotta, a belső térben pedig melegbarna bőrkárpitozást.






Eddig sem titkolta, hogy mennyire fontos számára a luxusautó márka:
Elég jó buli a Maserati reklámarcának lenni, főleg ha veterán sztárfocista vagy
David Beckham bár már 2013 -ban visszavonult a profi labdarúgástól, továbbra is közkedvelt és foglalkoztatott sportoló. Mostanában például a Maserati reklámarcaként tűnik fel, és nyilván, ha már egy ilyen drága és menő brandhez adod az arcod, és még Beckham is vagy, az úgy a normális, ha egyedileg épített sportverdát kapsz.