Nem csak gyorsabban végeztek vele, de nyilvánvalóan sokkal környezetkímélőbb is.
A 9 tonnányi műanyagból készült elemeket az aszódi Szabadság térnél, a Pesti út és a Deák Ferenc utca csomópontjában a Magyar Közút Nonprofit Zrt. munkatársai helyezték el, hogy az elkövetkezendő években ezek képezzék a körforgalmat. Mindössze 3 nap alatt végeztek a felület újrafelosztásával, a műanyagelemek rögzítésével, a burkolati jelek és a KRESZ táblák módosításával és mindössze 38 millió forintba került.


A hivatalos tájékoztatás szerint a műanyagelemek rendkívül ellenállóak, időjárásállóak, és ami még fontosabb: pirosak, tehát sokkal láthatóbbak, mintha ugyanezek a hagyományos módon készültek volna. Fontos, hogy ez egy kísérleti program, az elkövetkezendő 5 évben rendszeresen ellenőrzik az állapotát, illetve hatását a közlekedésre. Az így összegyűjtött adatokat megvizsgálva a fenntartó dönt majd arról, hogy érdemes-e a továbbiakban ezt a megoldást alkalmazni.
Neked tetszik ez a megoldás? Szerinted máshol is ilyen kéne?
Kapcsolódó:
Barcelona után Párizs is kitiltotta az elektromos közösségi rollereket az utcáiról!
Pedig olyan jó alternatívának indult, mikor kitalálták… Nagyon úgy fest, hogy nem csak Budapesten, de a világ más nagyvárosaiban sem tudják az emberek rendeltetésszerűen és másokra odafigyelve használni ezt az egyébként nagyon jó és hatékony közlekedési eszközt, ezért most Barcelona után Párizsban is betiltják a közösségi e-rollerezést.
(Forrás: Magyar Közút, Player.hu)