Tökéletesen érthető, hogy a német autópályák 1300 kilométeres szakaszán, azokon a részeken, ahol épp nem valamilyen felújítás borzolja az idegeket és sebességhatár nélkül lehet repeszteni kedvet kap az ember egy kis száguldáshoz, már csak azért is, hogy megnézze mik a járgánya határai és feltolja kicsit az adrenalinszintet, de ez a két videó bemutatja, mi az oka annak, hogy számos országban fixen 130 km/h a legnagyobb megengedett sebesség a pályákon. A belsőben egyszemélyes versenyt rendezni nagyon veszélyes.
Az első videón egy Volkswagen GTi volánja mögül látjuk az eseményeket. Miután 240 km/h -val verette, gyakorlatilag a nullával egyenlőek voltak az esélyei annak, hogy az elég kihúzódó Skodát ne kapja el, hiába próbált a távolsági fény felvillantásával jelezni. Az a szerencséje, hogy még volt annyi hely bal oldalt, hogy nem kapta telibe az előtte haladó autót.
A másik videón pedig egy Mercedes E430 veszedelmes száguldását örökítették meg. Lehet, hogy ez a verda egy kezesbárány, és nem vonjuk kétségben a főszereplőnk vezetési képességeit sem, de a közlekedés többi és jóval lassabb résztvevője miatt nem éri meg padlógázzal nyomni. Itt a szerencsén, a jó reakcióidőn és a feltehetően kiváló műszaki állapotban lévő autón múlott, hogy nem lett belőle tragédia.
Neked mennyi volt eddig a maximum sebességrekord?
Az Autobahn -on rúgták el az új Audi e-tron -t
A két kivitelben és két különböző teljesítménnyszinttel mutatkozott be az e-tron GT, az egyik az RS változat, amit kivittek a német no-limit autópályára. Elrúgták, és félelmetes, mert 10 másodperc alatt már 200 km/h -val száguldott. A végsebessége valahol 256 km/h -nál van. Nem nagyon rejtegeti a sportautó a 646 lóerőt.
(Forrás: vezess.hu)