A reklámok azon korszakát éljük, mikor a negatív már nem annyira működik.
Inkább legyen látványos, szerepeljenek benne sztárok, vagy ami még jobb, hordozzon pozitív érzéseket, mint például ez. A Scandinavian Airlines (ki más csinálna JÓ reklámot) nagyon elkapta, hogy mire van szükség ahhoz, hogy híresek legyenek és az egész világot körbejárják a reklámjaik. Sőt, azt is értik, mi a legjobb a reptéren várakozásban: mikor te várod a szeretteid megérkezését. A másik fontos tudnivaló ezzel a klippel kapcsolatban, hogy nem megrendezett jelenetekről van szó. Hát nem szép?
Magyar viszonylatban is van ám jobb, mint a „MIÉRT?”
Milyen érzés egy korty Dubicz-bor? Olyan reklámfilmet forgattak, hogy csak szótlanul bámultuk
A Dubicz Borászat és Szőlőbirtok 110 éves múlttal és 123 hektár saját szőlőültetvénnyel rendelkező, kiemelten fehérborokkal foglalkozó pincészet. A Mátrai borvidék nagyszerű adottságait és a legmodernebb technológiát ötvözve sikerült a régió ikonikus borászatává válni. Az, hogy mennyire az értékes hagyományok mellett mennyire szeretnék megragadni a mai kor szellemét, nem csak a legmodernebb technológiák felhasználásán, hanem ezen a megkapó reklámfilmen is látszik.
(Borító: Sebastian Grochowicz)