SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
  • Instantcikk

Reklámnak még nem örültünk ennyire. Egyszerűen csak szép, és ami fontos, pozitív jelentést hordoz magában

  • 2020-01-25

A reklámok azon korszakát éljük, mikor a negatív már nem annyira működik.

Inkább legyen látványos, szerepeljenek benne sztárok, vagy ami még jobb, hordozzon pozitív érzéseket, mint például ez. A Scandinavian Airlines (ki más csinálna JÓ reklámot) nagyon elkapta, hogy mire van szükség ahhoz, hogy híresek legyenek és az egész világot körbejárják a reklámjaik. Sőt, azt is értik, mi a legjobb a reptéren várakozásban: mikor te várod a szeretteid megérkezését. A másik fontos tudnivaló ezzel a klippel kapcsolatban, hogy nem megrendezett jelenetekről van szó. Hát nem szép?

Magyar viszonylatban is van ám jobb, mint a „MIÉRT?”

Milyen érzés egy korty Dubicz-bor? Olyan reklámfilmet forgattak, hogy csak szótlanul bámultuk

A Dubicz Borászat és Szőlőbirtok 110 éves múlttal és 123 hektár saját szőlőültetvénnyel rendelkező, kiemelten fehérborokkal foglalkozó pincészet. A Mátrai borvidék nagyszerű adottságait és a legmodernebb technológiát ötvözve sikerült a régió ikonikus borászatává válni. Az, hogy mennyire az értékes hagyományok mellett mennyire szeretnék megragadni a mai kor szellemét, nem csak a legmodernebb technológiák felhasználásán, hanem ezen a megkapó reklámfilmen is látszik.

(Borító: Sebastian Grochowicz)

Megosztás 0
Megosztás 0
Kapcsolódó témák
  • AzÉletSzép
  • Reklám
  • Skandináv stílus
Előző cikk
  • Életmód
  • Sport

Ez a faszi még a bringások körében is veszedelmes

  • 2020-01-25
Lássuk!
Következő cikk
  • NBA
  • Sport

LeBron James már harmadik az örökranglistán!

  • 2020-01-26
Lássuk!

Mások ezeket olvassák:

Lássuk!

EZT BONTSD MEG, ne az ökoszisztémát!

Lássuk!

Nem full extrát, hanem MEGFIZETHETŐSÉGET ÉS EGYSZERŰSÉGET kínál a Slate új eleketromos pick-up -ja

Lássuk!

Ezeket a filmeket ajánljuk hétvégére a Netflixről

Írd be a keresőszót, majd nyomj egy entert!