SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
  • Forma-1
  • Sport
  • Tech/Tudomány

A Mercedes helyettes technikai igazgatója szerint semmi gond a 2026 -os szabálymódosítással

  • 2025-06-10

Mint azt a Forma-1 kedvelői bizonyára már tudják, 2026 -ban olyan új érkező technikai szabálymódosítások érkeznek, hogy megszűnik az MGU‑H, tehát a komplex és drága hőenergiát visszanyerő egység, illetve többek közt nagyobb mértékű elektromos teljesítményhasználattal és aktív aerodinamikai megoldásokkal lehet számolni. A Mercedes Forma-1-es csapatának helyettes technikai igazgatója, Simone Resta szerint nem kell jelentős meglepetésekre számítani emiatt.

Hirdetés

Amikor a csapatok nekiálltak 1 évvel ezelőtt részletesebben is tanulmányozni ezeket a változtatásokat, többük aggodalmukat fejezték ki. Például a teljesítményérzékeny pályákon – mint például Monza – az autók akár kifogyhatnak az akkumulátoros energiából a hosszú egyenesek során, Helmut Marko, Red Bull tanácsadó szerint pedig a túlsúlyos akkumulátor biztonsági kockázatot is jelenthetnek, Carlos Sainz pedig a motorok erőssége miatt az aerodinamikai fejlesztések nem csak veszélyeket, de több lehetőséget is jelentenek.

Simone Resta azt nyilatkozta a Motorsport.com -nak, hogy a korábbi aggodalmak ellenére a csapatok most már lehetőséget látnak az innovációra.

„Úgy gondolom, hogy az FIA jelenleg nagyon aktív, és fogadja a csapatok visszajelzéseit annak érdekében, hogy minden kiskaput bezárjanak a szabályokban. Nem hiszem, hogy bármiféle meglepetés érne bennünket, a szabályok elég teljesnek tűnnek. Biztos vagyok benne, hogy nagyon különböző megközelítések fognak születni annak érdekében, hogy a csapatok különbséget tudjanak tenni egymáshoz képest.”

mondta Simone Resta

Resta azért hozzátette, hogy bár az FIA jó munkát végzett, szerinte sem kizárt, hogy az akkumulátorproblémák nem jelenhetnek meg a Monzához hasonló pályákon, de ezek száma elenyésző. A Mercedes szakembere szerint a szabályok jelenleg kellően stabilak, és már minden csapat érdemben elindíthatta a 2026-os fejlesztéseit.

Vajon mi határozza meg, hogy mitől lesz valaki nagy pilóta?

8 legendás Forma-1 -es versenyző aki TÖRTÉNELMET ÍRT!

Vajon mi határozza meg, hogy mitől lesz valaki nagy pilóta, akit a jövőben is sokat emlegetnek majd? Vajon a győzelmek száma, egy tragikus baleset, vagy az eltöltött évek és a sportágban betöltött szerepek döntenek? A Top Gear és az autosport.com gyűjteménye alapján összeszedtük a világ legnagyobb F1 versenyzőit, több szempontot is figyelembe véve.

Megosztás 0
Megosztás 0
Kapcsolódó témák
  • FIA
  • Mercedes
  • Simone Resta
Előző cikk
  • Film
  • Kult

Ez az 5 horrorfilm igaz történeten alapul – a stílus kedvelőinek kötelező!

  • 2025-06-09
Lássuk!
Következő cikk
  • Életmód
  • Instantcikk

A légiutas-kísérő munka SÖTÉT OLDALA

  • 2025-06-11
Lássuk!

Mások ezeket olvassák:

Lássuk!

Egy lusta reggel, MELISSÁVAL

Lássuk!

A légiutas-kísérő munka SÖTÉT OLDALA

Lássuk!

Kapu Tibor miért visz magával CSOKOLÁDÉT az űrbe?

Írd be a keresőszót, majd nyomj egy entert!