SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
  • Forma-1
  • Sport

A fizetési plafon esélye nagyon reális a Forma 1 -ben is!

  • 2021-04-10

Elég sok sportágban létezik, ezzel egyenlítve az esélyeket. Miután a száguldó cirkuszban idén már a költségplafont 145 millió dollárra szabték meg, most a TOP csapat is ugyanannyit tud elkölteni fejlesztésre mint a legkisebbek, tehát nem a pénz dominál. Elvileg…

Tetszik a SzevaszFaszi? Akkor

Viszont most a fizetési plafonhoz is hozzá akarnak nyúlni, mert szerintük ez is növeli a csapatok közti eesélyegyenlőséget. A szezon kezdete előtt mi is közzétettük mennyit kerestek a pilóták a tavalyi évben egyes csapatoknál, azon remekül látszik, mennyivel többet keresett például Lewis Hamilton, mint a legnagyobb rivális TOP pilótája, Sebastian Vettel.

Az én időmben a leleményesség jelentette a különbséget. A pénzügyeken kevesebb hangsúly volt, de a nagy gyártók és szponzorok érkezésével nagy csapatok épültek, melyeket nehezebb leépíteni. A költségplafon szükséges ahhoz, hogy közelebb legyünk egymáshoz, a második lépés pedig a versenyzők fizetése lesz

mondta az Alpine tanácsadójaként dolgozó Alain Prost

A Vezess.hu a La Gazzeta dello Sport portálra hivatkozva azt állítja, hogy olyannyira közel vagyunk a szabályozáshoz (értsd: akár a következő szezonban életbe léphet), hogy már meg is állapodtak a 30 milliós fizetési plafonról, azonban a bónuszok és sikerdíjak ebbe nem fognak beleszámítani. Ez azt jelenti, hogy annak ellenére, hogy a Mercedes bajnoka, Lewis Hamilton már most is kevesebbet keres mint tavaly, még így is kimerítené a csapat keretét, ha életbe lépne a szabályozás.

Kapcsolódó:

A világbajnok ott folytatja, ahol abbahagyta

De ez elmondható a csapatot váltó Vettelről is, akire azért is voltunk nagyon kíváncsiak, mert a Ferrarit hagyta ott a jobb eredmények és motiváció reményében. Utóbbi legalább megvan. Hamiltonnak némi borsot tört az orra alá a Red Bull ifjú titánja, Max Verstappen, akit óriási csatában győzött le tegnap a szezonnyitó Bahreini-Nagydíjon.

Megosztás 0
Megosztás 0
Kapcsolódó témák
  • Fizetés
  • Pénz
  • Pénzügy
Előző cikk
  • Instantcikk

A hét FAIL válogatása

  • 2021-04-10
Lássuk!
Következő cikk
  • Dizájn
  • Magasélet

Hogy mit szeretünk New Yorkban az állandó pörgésen kívül?

  • 2021-04-10
Lássuk!

Mások ezeket olvassák:

Lássuk!

EZT BONTSD MEG, ne az ökoszisztémát!

Lássuk!

Nem full extrát, hanem MEGFIZETHETŐSÉGET ÉS EGYSZERŰSÉGET kínál a Slate új eleketromos pick-up -ja

Lássuk!

Ezeket a filmeket ajánljuk hétvégére a Netflixről

Írd be a keresőszót, majd nyomj egy entert!