Ha legközelebb egy csodálatos szakállat sodor utadba a szél, csodálatodat inkább csak csendben, távolról fejezd ki. Legalábbis ezeket a mondatokat és kérdéseket ki ne ejtsd a szádon, mert borzasztóan idegesítőek. Köszi!
A szakáll már kiment a divatból.
NEM. A szakáll sosem megy ki a divatból, mert nem garbók, nem magastalpú szandálok és nem nonfiguratív tetoválások. Ez nem egy elmúló divathóbort, szakáll mindig volt és mindig lesz, pont.
Miért vagy szakállas?
Mert nő és mert nincs kedvem leborotválni. Mert úgy érzem, nekem ez áll jól. Mert melegít télen. Mert egy egész hörcsögcsalád él alatta. Egyéb kérdés?
Meghúzhatom?
Legalább megkérdezed előre. De természetesen nem. Ez pont olyan, mint megtapogatni egy idegen terhes nő pocakját. Az ember nem csinál ilyet. (Kérlek ne csinálj ilyet!!!)
Hű, el se hiszem, mennyire puha!
Miért vannak úgy meglepődve az emberek, hogy egy szakáll lehet ápolt, illatos és puha is? Tök jó érzés lenne, ha nem azonosítanánk a férfiakat egyből valami igénytelen karakterrel. Ha valaki szakállas, nem azt jelenti, hogy nem ad magára, sőt, jóval több karbantartást igényel az arcszőrzet, mint elsőre gondolnánk.
Úgy nézel ki, mint egy terrorista!
Rasszista, sztereotíp, és eszméletlenül fantáziátlan. Ülj le, egyes.
Hé, szerintem így kéne hordanod a szakálladat!
Egyrészt saját öntudata van, amit csak hosszú hónapok során lehet kiismerni, másrészt csak szakember nyúlhat hozá. Növessz magadnak, azzal pedig azt csinálhatsz, amit csak szeretnél.
Megengeded, hogy leborotváljam?
Ha akarnám, már megtettem volna én. Nem.
Volt már rá példa, hogy beleragadt az étel evés közben?
Persze. De amúgy azért is van, hogy oda mindenféle kincseket el tudjunk rejteni, egy egész falu egyhavi élelmiszerszükséglete megtalálható egyetlen szakáll alatt. Menő, ugye?
Kapcsolódó:
A szakáll miatt bukott a Gillette 8 milliárd dollárt
Bár a P&G továbbra is évről évre növeli bevételeit, a 2005 -ben 57 milliárd dollárért felvásárolt Gillette az utóbbi 14 év alapján 8 milliárddal kevesebbet ér. A P&G -nél ezt a dollár értékének ingadozásával magyarázzák, de hozzátartozik az a tény is, hogy visszajött divatba a szakáll és megjelentek komoly konkurens cégek a piacon.