Arra hivatkozva, hogy túl olcsó a szolgáltatás, és a tartalom illetve technikai fejlesztéshez pénzre van szükség.
A Warner Bros. Discovery 1 dollárral emeli az HBO Max havi előfizetési díját, mivel a vállalat további befektetéseket kíván eszközölni, hogy bővítse a tartalom palettát és javíthassa a felhasználói élményt – írja a CNBC. Az HBO Max 2020 -as amerikai piacra lépése óta nem emelte az árat sehol. Az áremelés a meglévő előfizetők számára a következő számlázási ciklusban, azaz február 11-én lép életbe. A 2023 tavaszán induló, kombinált HBO Max és Discovery+ streaming szolgáltatása előtt történő áremelkedés talán azt is jelentheti, hogy azoknál akik most előfizetők, az új platformon majd nem kell további áremelést eszközölni.

A Warner Bros. Discovery vezetői elmondták, hogy a streaming-szolgáltatások árát illetően van még hova fejlődni, és a vállalat célja, hogy a közeljövőben nyereségessé tegye streaming-üzletágát. Mint a Warner Bros. Discovery pénzügyi igazgatója, Gunnar Wiedenfels egy konferencia során elmondta, „kétségtelen, hogy ezek a termékek túlságosan alacsony áron vannak” emellett azt is említette, amit már egy korábbi cikkünkben mi is írtunk, hogy „az eddigi olcsó streaming részben a tőkepiac által táplált földrablási fázis volt, ennek most van vége.”
A vállalat korábban már drasztikusan visszafogta a költségeket, például az HBO Max eredeti sorozatokra fordított kiadásait, (erről is írtunk egy cikkben korábban) miközben a streaminget nyereségessé akarja tenni. Emellett a Discovery Warner tavaly lezárult felvásárlásából származó súlyos adósságterhét is gondozza. A Warner Bros. Discovery célja, hogy 2025-re 1 milliárd dollár bevételt érjen el a streaming területén. Emellett a vállalat a felhasználói élmény javításán is dolgozik, miközben a teljes alkalmazást átépíti.
(Forrás: CNBC, Portfolio.hu)