SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
  • Film
  • Kult
  • Sorozat

Az HBO Max indítása óta először emeli a reklámmentes szolgáltatás árát

  • 2023-01-15

Arra hivatkozva, hogy túl olcsó a szolgáltatás, és a tartalom illetve technikai fejlesztéshez pénzre van szükség.

A Warner Bros. Discovery 1 dollárral emeli az HBO Max havi előfizetési díját, mivel a vállalat további befektetéseket kíván eszközölni, hogy bővítse a tartalom palettát és javíthassa a felhasználói élményt – írja a CNBC. Az HBO Max 2020 -as amerikai piacra lépése óta nem emelte az árat sehol. Az áremelés a meglévő előfizetők számára a következő számlázási ciklusban, azaz február 11-én lép életbe. A 2023 tavaszán induló, kombinált HBO Max és Discovery+ streaming szolgáltatása előtt történő áremelkedés talán azt is jelentheti, hogy azoknál akik most előfizetők, az új platformon majd nem kell további áremelést eszközölni.

A Warner Bros. Discovery vezetői elmondták, hogy a streaming-szolgáltatások árát illetően van még hova fejlődni, és a vállalat célja, hogy a közeljövőben nyereségessé tegye streaming-üzletágát. Mint a Warner Bros. Discovery pénzügyi igazgatója, Gunnar Wiedenfels egy konferencia során elmondta, „kétségtelen, hogy ezek a termékek túlságosan alacsony áron vannak” emellett azt is említette, amit már egy korábbi cikkünkben mi is írtunk, hogy „az eddigi olcsó streaming részben a tőkepiac által táplált földrablási fázis volt, ennek most van vége.”

A vállalat korábban már drasztikusan visszafogta a költségeket, például az HBO Max eredeti sorozatokra fordított kiadásait, (erről is írtunk egy cikkben korábban) miközben a streaminget nyereségessé akarja tenni. Emellett a Discovery Warner tavaly lezárult felvásárlásából származó súlyos adósságterhét is gondozza. A Warner Bros. Discovery célja, hogy 2025-re 1 milliárd dollár bevételt érjen el a streaming területén. Emellett a vállalat a felhasználói élmény javításán is dolgozik, miközben a teljes alkalmazást átépíti.

Hirdetés

(Forrás: CNBC, Portfolio.hu)

Megosztás 0
Megosztás 0
Kapcsolódó témák
  • HBO
  • HBO Max
  • Streaming
Előző cikk
  • Autó-Motor

Ha nagyterű autót választanánk, akkor csak ezekből

  • 2023-01-15
Lássuk!
Következő cikk
  • NFL
  • Sport

A Jaguars már a negyeddöntőig jutott

  • 2023-01-16
Lássuk!

Mások ezeket olvassák:

Lássuk!

EZT BONTSD MEG, ne az ökoszisztémát!

Lássuk!

Nem full extrát, hanem MEGFIZETHETŐSÉGET ÉS EGYSZERŰSÉGET kínál a Slate új eleketromos pick-up -ja

Lássuk!

Ezeket a filmeket ajánljuk hétvégére a Netflixről

Írd be a keresőszót, majd nyomj egy entert!