Gyerekkorunk álomverdája a legendás Lamborghini Diablo, ami most a San Marinóban alapított Eccentrica által új, sokkal modernebb dizájnt kapott.
A Lamborghini legnehezebb időszakában született a Diablo, amikor 1985-ben a két svájci befektető, a Mimran fivérek tulajdonában volt a márka. Az akkori dizájnt Marcello Gandinire bízták, aki minden tekintetben korszakalkotót alkotott akkoriban. Most pedig Emanuel Colombini döntött úgy, hogy megszállott Lamborghini rajongóként, akinek a garázsában amúgy is áll néhány klasszikus modell, megépíti a Diablo modernebb változatát, de ezt nem egyedül, hanem a San Marinóban alapított műhelyében az Eccentrica -ban hajtotta végre a csapatával.
















A modernizált Diablo szélesebb, aerodinamikailag kifinomultabb karosszériát kapott, valamint a 90′ -es évek stílusában alakították át a teljes műszerfalat, az analóg kijelzők helyett pedig retro hangulatú digitális kijelzőkkel pakolták tele, a kormánykerék pedig természetesen teljesen műanyag, akár a sportkocsik hőskorában. Az abroncsokat a Pirelli szállítja, és bár az 5,7 literes V12-es motorján még dolgoznak, de ha elkészül, akkor 550 lóerőre lesz képes, amivel 3,5 másodperc alatt gyorsulhat százra. Állítólag, ha mindennel végeztek, 335 km/órával is száguldhat majd ez a csoda.
Neked bejön ez a verda? Na és a régi-új Porsche?
100 éve rendeznek 24 órás Le Mans -i futamot, a Porsche ezzel ünnepelte
Egy limitált szériás 911 GTS-ből épített modellel ünnepelte a Porsche azt, hogy immár 100 éves a 24 órás Le Mans -i futam. Ezt az ünnepi autót az első 356 SL és a kilencvenes évekbeli 911 GT1 ihlette.