SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
  • Autó-Motor
  • Jövő
  • Tech/Tudomány

Az UTOLSÓ kézi váltós Volkswagen

  • 2023-09-06

Véget ért egy korszak, változnak az idők, a kézi váltóra immár semmi szükség. A Volkswagen is elköszön tőle, ezzel a Golf GTI 380 -al búcsúztatja.

Amikor 1973 -ban a Volkswagen Bogár GSR nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, a mérnöki zsenialitásnak és találékonyságnak köszönhetően elkészült az első sportmodell, a Volkswagen Golf GTI, melyet 1975 májusában végül be is mutattak. Ma már a 8. generációnál jár.

Nem csak a váltók, de a klasszikus Golfok is szépen lassan átadják a helyüket az elektromos kistesóknak, és minden autórajongó szíve belesajdul, hogy a hot hatch vezetési élményét adó kézi váltó is végleg eltűnik. Az automaták gyorsabbak, takarékosabbak és a temérdek vezetéstámogató rendszerrel is jobban működnek együtt, ezt pedig a gyártók is időben felismerték természetesen.

Az Amerikában bemutatott limitált szériás Golf GTI 380 retro kockás szövetkárpittal és az adaptív lengéscsillapítóval lett felszerelve, a külső dizájnhoz pedig a fekete felnik és fekete tükörházak is hozzájárulnak. A motorháztető alatt egy 2,0 literes, négyhengeres turbómotor, mely 245 lóerős és 370 Nm nyomatéka van, amivel nagyjából 6,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás sebességre.

Hirdetés

Neked hiányozni fognak a kézi váltók?

Ezek a bazinagy kör alakú kijelzők határozzák majd meg a MINI -t az elkövetkezendő években

Néhány éven belül a teljes MINI családot, a klasszik háromajtóstól kezdve a Countryman szabadidő-autóig megújítja a gyártó, és a központi eleme egy középen elhelyezkedő, bazinagy, felhő alapú kijelző lesz, ami egyben az egyetlen lesz a faék egyszerűre minimalizált „műszerfalon.”

Megosztás 0
Megosztás 0
Kapcsolódó témák
  • Dizájn
  • Volkswagen
Előző cikk
  • Film
  • Kult

Az emberi lélek legsötétebb titkait tárja fel az 5 legjobb pszichothriller

  • 2023-09-06
Lássuk!
Következő cikk
  • Életmód
  • Mobil
  • Tech/Tudomány

Ha ezeket észreveszed a viselkedéseden, akkor van egy rossz hírünk: mobilfüggővé váltál!

  • 2023-09-07
Lássuk!

Mások ezeket olvassák:

Lássuk!

EZT BONTSD MEG, ne az ökoszisztémát!

Lássuk!

Nem full extrát, hanem MEGFIZETHETŐSÉGET ÉS EGYSZERŰSÉGET kínál a Slate új eleketromos pick-up -ja

Lássuk!

Ezeket a filmeket ajánljuk hétvégére a Netflixről

Írd be a keresőszót, majd nyomj egy entert!