SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
  • Autó-Motor

Két ilyen legendával krúzolni, talán mindennél többet ér!

  • 2019-12-18

Egy első generációs Golf és egy Bogár közös hegymenete. Hiába, a márkahűség, az márkahűség, könnyedén egymásra találnak a fanatikusok.

Bár a hetvenes évektől a bogár népszerűsége valamelyest csökkent, ma is sokan vannak akik a kultikus darabra nagyon vigyáznak, és újra meg újra életre keltik a legendát. Valamikor ilyenkor jelentek meg az első generációs Golfok (MK1), melyek a Trabant 603 megvásárolt tervei alapján, először 1,1 literes 50 lóerős és 1,5 literes 70 lóerős motorral felszerelve jelentek meg. Akkoriban a közeledő gazdasági válság miatt egy alacsony fogyasztású járgányra volt szükség, így lett a Golf olyan népszerű.

A Bogár története kicsivel régebbre nyúlik vissza, legkorábban, 1938 -ban a New York Times írt róla, valójában innen is ered a „Bogár” elnevezés, ezer és ezer bogárként vizionálta, melyek ellepik majd a német utakat és emberek ezreinek örömet okoznak majd. A Volkswagen viszont csak az 1960 -as évek óta használja reklámkampányaiban ezt az elnevezést. Az autó eredeti célja a német nemzetiszocialista vezetőségének elhatározása volt, mely szerint kell egy népautó.

De mindez már történelem. Mi csak azt reméljük, hogy még sokáig csodálhatjuk őket ilyen remek állapotban, köszönhetően azoknak a hősöknek, akik megmentik ezeket a kultikus darabokat. Talán egyszer még az unokáink is láthatják majd.

Ezt a Trabantot is érdemes megnézned:

Berosálsz, ha meglátod hogy kapja szét az aszfaltot a 270 lovas TRABANT!

Nem tudjuk, hogy ők kik, csak annyi biztos, hogy lengyelek és nagyon tökösek, mert olyan Trabit építettek, hogy szétkapja az autópályát. 270 lóerőt gyömöszöltek a kicsikocsiba, érted, 270 LÓERŐT! Az istenit, hogy lehet egy Trabanttal ilyet csinálni? Nagyon bejön! Olyan ez, mint egy álom!

(Borító: Unsplash/Jan de Keijzer)

Megosztás 0
Megosztás 0
Kapcsolódó témák
  • Bogár
  • Golf
  • Krúzolás
  • Volkswagen
  • VW
Előző cikk
  • Tech/Tudomány

Röviden: New Orleans offline is jól működik…

  • 2019-12-16
Lássuk!
Következő cikk
  • Életmód
  • Utazás

Ezért az 5 dologért szeretjük a japán mentalitást

  • 2019-12-18
Lássuk!

Mások ezeket olvassák:

Lássuk!

EZT BONTSD MEG, ne az ökoszisztémát!

Lássuk!

Nem full extrát, hanem MEGFIZETHETŐSÉGET ÉS EGYSZERŰSÉGET kínál a Slate új eleketromos pick-up -ja

Lássuk!

Ezeket a filmeket ajánljuk hétvégére a Netflixről

Írd be a keresőszót, majd nyomj egy entert!