SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
  • Autó-Motor
  • Tech/Tudomány

Ez a serpa MINDENEN IS átmegy!

  • 2020-02-26

Alekszej Garagasian tervező 20 év terepes tapasztalata ötvözve a csúcstechnológiával. Nem szép a járgány, de elmegy simán ott, ahol nem lehet utat építeni, más alternatíva nem marad.

Nem túlzás, hogy nem akadály a jégtábla, víz, sűrű erdők, mocsaras tájak, 45 fokos lejtő, az Urál-hegység, a szibériai tajga. Kicsit hihetetlennek tűnik, nem igaz? Pedig képes rá.

A beltér kialakítása bár nem túl nagy, mégis elfér benne 2 ember, fekhellyel együtt, de ez még nem is olyan nagy dolog, az viszont már egy igazi műszaki csoda, hogy

a tömlő nélküli, ultraalacsony nyomású 1600 х 600 х 25-ös méretű gumikban további 4×50 liter üzemanyagot vihet magával, az alapvetően 58 litereres tankján felül.

A gumikat egyébként egy belső kompresszorral nagyjából fél perc alatt lehet keményre fújni, kanyarodáskor pedig nem fordulnak be a kerekei, maga az autó (vagy miez) kialakításának köszönhetően úgy fordul, mintha lánctalpai lennének.

Néhány „unalmas” technikai adat: Ezt a „kis apróságot” egy 44 lóerős(!) 1500 cm3-es, négyhengeres turbódízel motor hajtja, a hajtás ötsebességes mechanikus váltón át jut a tengelyekre. Egy tonnás terhelés alatt maximum 45-50 km/órás sebességre képes, ami vizen 6, nagy hidegben, havas, jeges talajon 1,5 km/órára csökken.

(Forrás: 4x4Online | Fotók: SHERP)

Megosztás 0
Megosztás 0
Kapcsolódó témák
  • SHERP
  • Terepjáró
Előző cikk
  • Életmód
  • Utazás

Most eláruljuk, miért érdemes Párizsba menned

  • 2020-02-26
Lássuk!
Következő cikk
  • Dizájn

Így vált egy emelődaruból minilakás az amszterdami kikötőben

  • 2020-02-27
Lássuk!

Mások ezeket olvassák:

Lássuk!

BESZÉLNI KELL az elfojtott érzelmekről!

Lássuk!

Teljesen személyre szabható ez a retró kinézetű FUTURISZTIKUS BICIKLI

Lássuk!

NEM FOGOD ELHINNI milyen melója van ennek a fickónak

Írd be a keresőszót, majd nyomj egy entert!