A Brabus G65 egy V12-es biturbóval, és 900 lóerővel írja be magát a történelembe.
De érdemes megjegyezni azt is, hogy a teljes, 1500 Nm-es nyomatékot senki sem használhatja majd ki, annak mértékét ugyanis elektronikus módon 1200 Nm-ben maximalizálták. Mivel ez egy meglehetősen bitangnagy monstrum, a 0 -ról 100 -ra gyorsulás mindössze 5.3 másodperc alatt, és az, hogy csak 270 km/óránál kapcsol be az elektronikus szabályozó, több mint meglepő.
A nagy 23-colos kerekek mögött a világ legdurvább fékrendszere dolgozik azon, hogy ezt az óriási gépet lassítani tudja, ha esetleg 270 -ig tolná a kormány mögött ülő faszagyerek. Az utastér totál luxus, a hátsó egybeülést pedig itt is el lehet felejteni, ugyanis különálló „fotelekben” kényelmesedhet el a kedves utas.
A különálló hátsó fotelülések úgy néz ki lassan trend lesz:
Dögnagy elegancia lesz a Lexus legújabb crossovere, mert abból sosem elég ” SzevaszFaszi.hu
Az NX és RX mellé egy kisebb, de még így is meglehetősen nagy LF-1 Limitless kerül az autókereskedésekbe hamarosan. 5,01 méter hosszú, 1,99 méter széles és 1,6 méter magas, a kerekei 22 colosak, és a tengelytávja is csaknem eléri a három métert. Olyan, mintha a tervezésnél a „nincs határ” elv érvényesült volna.