SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
  • Instantcikk

A John Lewis is rákapcsolt a Karácsonyra, ezúttal azonban rendhagyó módon

  • 2022-11-12

Már 10 éves hagyománya van az Egyesült Királyságban annak, hogy a John Lewis márka indítja a karácsonyi reklámok szezonját, ezúttal már november 10-én közzétették a YouTube-on. A menő celebek, influenszerek, fény és csillogás helyett azonban másra helyezte a fókuszt.

A brand most sokkal inkább az érzékenyítésre koncentrált, és a legjobb, hogy ez nem csupán egy „üzenet nélküli” érzelgős ünnepi reklám, hanem komoly téma van mögötte. A történet középpontjában egy férfi áll, aki gördeszkázni tanul: a számtalan esés, sérülés és sikertelenség ellenére mindig újra feláll, a munkahelyén is gördeszkás videókat néz, eközben a feleségével lázasan készülnek az ünnepekre, mert vendéget várnak.

Az ajtóban egy kislány jelenik meg, gördeszkával a kezében. Ekkor nyer értelmet, hogy a leendő nevelőapa a gyermek kedvéért tanult meg deszkázni, és ez minden sérülést megért.

Az videó végén látható felirat szerint az Egyesült Királyságban több mint 108 ezer gyerek van a brit ellátórendszerben, gondozásban, akik családra várnak. A reklám készítői azt mondták, hogy bár az előző években nem ezt szokthatták meg tőlük, idén valami olyat akartak, ami megállásra készteti a szigetlakókat, elgondolkodtatja őket arról, mi a valójában fontos az életben. Közreműködő partnereik az Action for Children és a Who Cares? gyermekjótékonysági szervezet, akiket egy játékmackó vagy a reklámban is látható gördeszka megvásárlásával közvetlenül lehet támogatni.

Itt egy magyar példa is:

Az Unicum indította be a karácsonyi sírós reklámok szezonját

Egy nagyon jó hangulatú, meghitt ünnepi reklámmal indult útjának a karácsonyi szezon reklámfilmes forgataga, mely a hazatérést, békét, és apa-fia kivételes kötelékét mutatja be nekünk, természetesen egy jóleső Unicum társaságában. A nem mindennapi reklámfilmben Haumann Máté, és édesapja, Haumann Péter idézik meg az ünnepek meghitt hangulatát, és az együtt töltött idő örömét.

(Forrás: Telex)

Megosztás 0
Megosztás 0
Kapcsolódó témák
  • John Lewis
  • Karácsony
  • Reklám
Előző cikk
  • Film
  • Kult

Folytatást kap az egyik legjobb thriller

  • 2022-11-12
Lássuk!
Következő cikk
  • Forma-1
  • Sport

A Mercedes idei első kettős győzelmét szerezte Interlagosban

  • 2022-11-14
Lássuk!

Mások ezeket olvassák:

Lássuk!

EZT BONTSD MEG, ne az ökoszisztémát!

Lássuk!

Nem full extrát, hanem MEGFIZETHETŐSÉGET ÉS EGYSZERŰSÉGET kínál a Slate új eleketromos pick-up -ja

Lássuk!

Ezeket a filmeket ajánljuk hétvégére a Netflixről

Írd be a keresőszót, majd nyomj egy entert!