SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
  • Autó-Motor
  • Életmód
  • Gasztro
  • Jövő
  • Mobil
  • Stílus
  • Tech/Tudomány

Ezek a kedvenc reklámjaink az elmúlt évekből

  • 2021-10-24

Azokat a reklámokat szeretjük, amik elragadnak, könnyeket csalnak a szemünkbe, megnevettetnek, lenyűgöznek és sok év után is fel tudjuk idézni, örömmel keressük meg a Google keresőjében, vagy ütjük fel a nagyítót a SzevaszFaszi jobb felső sarkában, hogy megtaláljuk. Nagyon elcsépelt és gagyi a televíziósreklámok sokasága, az ugyanolyan gyógyszerreklámok, az egy sémára épülő bután magyarosított más nyelven készült kereskedelmi csatornákra szabott agybaj. Nagyon nehéz igazán jót találni, és legtöbbjét sajnos a TV -ben nem is fogjuk viszont látni. Összeszedjük a legnagyobb kedvenceinket, magyarokat és külföldieket egyaránt:

Rendszeres olvasó vagyok,

Laughing Man

A tavalyi pandémiás helyzetben sok brand visszavett a lendületből, és takaréklángon várta, hogy mi lesz. De nem Hugh Jackman, aki megalapította a saját kávébrandjét, a Laughing Man -t, aminek a lényege, ha megiszod, tuti, hogy jobb kedved lesz, még akkor is, ha te vagy a világ legnagyobb seggfeje. Nem mellesleg pedig a kávémárka nem azért alapult, hogy a színész nagyot kaszáljon vele, mert a profit 100% -át az ültetvényeken dolgozóknak osztják vissza, tehát nettó jótékonyság, jó köntösben eladva. Az alábbi reklámfilmben Ryan Reynolds narrációját hallod, a főszerepben pedig maga a brand arca.

Google Assistant | Super Bowl

Sok cég nem sajnálja a milliárdokat elkölteni egy jól sikerült Super Bowl reklámra, ezek gyakran nem csak nagyon költségesek, de hosszú távon nagyon jövedelmezőek is. Némelyik vicces, van amelyik látványos, de olyan is akad amelyik csak egy ócska sztárparádé, bízva abban, hogy jó hírű celebekkel és színészekkel bármit el lehet adni. Viszont az biztos, hogy idén egyértelműen a sok ökörség mellett a Google tudott olyat alkotni, amire tényleg kellemesen emlékszünk majd vissza mindannyian. A videóban egy idős ember a Google Asszisztenst felhasználva idézi fel elhunyt feleségét és a vele eltöltött kellemes pillanatokat. A Google Asszisztens előkeresi a kedvenc filmjelenetüket, a közös fotókat és élményeket, illetve rég elfeledett videókat. Egyszerűen szép, és gyengébb lelkületű férfitársainknak akár még könny is szükhet a szemébe.

SAS – Scandinavian Airlines

A reklámok azon korszakát éljük, mikor a negatív már nem annyira működik. Inkább legyen látványos, szerepeljenek benne sztárok, vagy ami még jobb, hordozzon pozitív érzéseket, mint például ez. A Scandinavian Airlines (ki más csinálna JÓ reklámot) nagyon elkapta, hogy mire van szükség ahhoz, hogy híresek legyenek és az egész világot körbejárják a reklámjaik. Sőt, azt is értik, mi a legjobb a reptéren várakozásban: mikor te várod a szeretteid megérkezését. A másik fontos tudnivaló ezzel a klippel kapcsolatban, hogy nem megrendezett jelenetekről van szó. Hát nem szép?

Dubicz Pincészet

Milyen érzés egy korty Dubicz-bor? A Dubicz Borászat és Szőlőbirtok 110 éves múlttal és 123 hektár saját szőlőültetvénnyel rendelkező, kiemelten fehérborokkal foglalkozó pincészet. A Mátrai borvidék nagyszerű adottságait és a legmodernebb technológiát ötvözve sikerült a régió ikonikus borászatává válni. Az, hogy mennyire az értékes hagyományok mellett mennyire szeretnék megragadni a mai kor szellemét, nem csak a legmodernebb technológiák felhasználásán, hanem ezen a megkapó reklámfilmen is látszik. A másfél perc hangulat legalább annyira elandalít mint egy pohár Dubicz-bor. Nagyon jól átadja az érzést, úgyhogy minden elismerésünk érte.

Volvo reklámok

A Volvo egyértelműen egy nagyon meghatározó autógyártóvá vált, és azt a különleges értékrendet, azt a nívót és stílusosságot ami az autóikat illeti, megpróbálják általában képi elemekben is átadni. A Volvo reklámfilmjei igenis többek puszta értéktelen, semmitmondó, giccses marketingnél. Az első videóban az 1973-ban elhunyt Watts írásából idéznek, aminek a lényege mindössze annyi, hogy sose felejtsük el, hogy miket szeretünk igazán. Lehetünk szörfösből avanzsált igazgatók, fotósból lett ügyvéd, vagy pecásból orvos, a munkát érdemes néha kicsit félrerakni, mégha karrierünk szárnyal is.

A Volvo második reklámfilmjében pedig nem egészen arra törekednek, hogy eladják az autóikat, mégcsak át sem akarnak adni semmit a vásárlónak. Viszont a többi autógyártónak annál inkább. A Volvo új hitvallása, hogy az autóknak MINDENKIRE vigyázniuk kell. Tudtad, hogy kezdetektől fogva átlagos testalkatú férfi tesztbábukat használnak a törésteszteken? Ezt a tendenciát szeretné most a Volvo megváltoztatni. Amíg mindenki egy sablon szerint kísérletezett az autóival, addig a Volvo közel 70 éve saját tanulmányokat folytat a témában. Mostanra olyan adathalmazt sikerült összegyűjteniük, amit már van értelme közzétenni. Ez az E.V.A. kezdeményezés. Ezt teljesen nyíltan, minden autógyártó számára hozzáférhetővé teszik, nincsenek benne olyan titkok, amiket a Volvo magának szeretne megtartani. Mert függetlenül attól, hogy ki gyártja az autót, annak ultrabiztonságosnak KELL lennie.

Telekom reklámok

A Telekomnak egyáltalán nem áll érdekében az, hogy azt reklámozza, hogy tegyük el a mobiljainkat olykor. De mint minden nagy szolgáltató, szeret társadalmi dolgokban marketingezni, mert hosszabb távon ebből nagyobb hasznuk is lehet. Itt is arra törekedtek, hogy jó érzést hagyjanak maguk után, ami a marketing egyik alapelve egyébként. 2017 Valentin-nap alkalmából azt tesztelték, hogy a meghitt pillanatokat mennyire viseli meg a folyamatos információáradat. A Telekom videójában a pincér játszotta el a telefon szerepét, tesztalanyként pedig tálcán kínálták magukat az étteremben mobilozó párok. „A mobil segít, ha távol vagytok, de eltávolít, ha közel.”

A Telekom másik reklámját pedig még a TV -ből is eltávolították rövid időn belül, mert sokan teljesen félreértelmezték. Rengeteg társadalmi vitát gerjesztett, számos hírportál számolt be róla ki-ki a maga módján, az viszont világosan megfigyelhető volt, hogy különböző politikai nézeteket valló portálok hogyan reagálták le ezt az egészet. Mi a magunk módján az üzenetet a lehető legtárgyilagosabban, legegyszerűben, sértődés és félremagyarázás nélkül értelmeztük, és értelmezzük, és tulajdonképpen az egyik nagy kedvencünk, pont amiatt, mert ennyire telibetalált. Az elnézést, sorry vagyok -tól jelen korunk igazán bravúros magyar találmányaiig. Szabó Béla Attila, a Telekom márka és lakossági kommunikációs igazgatója úgy nyilatkozott a „botrány” után a SzeretlekMagyarország portál kérdéseire, hogy „…egy meghatározó, felelős vállalat feladata az is, hogy merjen társadalmi kérdésekben véleményt formálni, újat mutatni, párbeszédet, vitát indítani. A film eleje a sztereotípiákat mutatja be, majd a sikeres magyarok innovációi, eredményei nyújtanak pozitív példát arra, hogy a jelenben mire legyünk büszkék…”

Audi reklámok

Az Audi egy nagyon innovatív autómárka, rohamléptekkel haladnak a XXI. század kihívásaival, és 2017 -ben két profi raklámot is sikerült készíteniük. A mai napig nem hisszük el, hogy még mindig mennyi mindent ki lehet hozni rövid szlogenekkel egy brandet növelő rövidfilmből. Az Audó első reklámja konkrétan az A8 -as modellről szól, illetve arról, hogy felejtsük el, amit eddig a jövőről gondoltunk, mert egészen más irányba haladnak a dolgok. A technológia láthatatlan, egy jó autó, mint az Audi pedig nem csupán tárgy, hanem szinte élmény. Talán ez a felsorolás két legnagyzóbb reklámfilmje, de mi imádjuk. Marketingből ötös.

A másik reklámjuk pedig úgyszintén az A8 zseniális bemutatása. Felejtsd el az irodát, mert ott van az Audiban. Felejtsd el a gombokat, mert azok kabátra valók. Az autó? Felejtsd el az autót, mert az Audi ennél több. Pörgős, félperces, és nagyon addiktív. Ilyen ma egy nagyszerű spot, amit két film közé simán be lehet szúrni főműsoridőben.

Kapcsolódó:

Ez történik az elektromos autók akkumulátoraival, miután kikerültek a kocsiból

Egyre széleseb körben terjednek el az elektromos autók, és az elsődleges érv azoknak, akik el sem tudják képzelni mennyivel élhetőbb alternatíva az elektromos autókra váltás, hogy az akksi csak gyűlik és gyűlik majd valahol, így összességében épp olyan szennyező, mint a hagyományos üzemű gépjárművek. Pedig valószínűleg tévednek.

(Borító: @lucamassimilian)

Megosztás 0
Megosztás 0
Kapcsolódó témák
  • Audi
  • Audi A8
  • Biztonság
  • Bor
  • Borászat
  • Dubicz Pincészet
  • E.V.A. kezdeményezés
  • Érzelmek
  • Google
  • Google Assistant
  • Hugh Jackman
  • Innováció
  • Innovatív
  • Kávé
  • Kávézás
  • Laughing Man
  • Magyarok
  • Magyarország
  • Reklám
  • Ryan Reynolds
  • Scandinavian Airlines
  • Super Bowl
  • Sztereotípia
  • Telekom
  • Valentin-nap
  • Volvo
Előző cikk
  • Dizájn

Mutatunk egy futurisztikus, távoli menedéket a finn vidéken

  • 2021-10-24
Lássuk!
Következő cikk
  • Instantcikk

Így jártak a rablók, akik egy ex-tengerészgyalogossal futottak össze a benzinkúton

  • 2021-10-24
Lássuk!

Mások ezeket olvassák:

Lássuk!

EZT BONTSD MEG, ne az ökoszisztémát!

Lássuk!

Nem full extrát, hanem MEGFIZETHETŐSÉGET ÉS EGYSZERŰSÉGET kínál a Slate új eleketromos pick-up -ja

Lássuk!

Ezeket a filmeket ajánljuk hétvégére a Netflixről

Írd be a keresőszót, majd nyomj egy entert!