„Legyen egyszerű, és letisztult.” Hát, ettől az UI alapvetéstől is búcsúzhatunk talán.
Az Apple új, Liquid Glass nevezetű dizájnnyelve a június 9–i WWDC-n debütált – minden platformra kiterjedően. Mind tudjuk, hogy többnyire az Apple diktálja a tech trendeket, ha ők kitalálnak valamit, innoválnak, az hamarosan mindenhol jelen lesz, úgyhogy jobb, ha mindannyian megszokjuk ezeket az átlátható paneleket, lekerekített sarkokkal, finom fény- és árnyékhatásokkal.
Ez főleg azért is rengeti meg alapjaiban a tech világot, mert az elmúlt 10 évben mindig azt hallottuk, és mi is arra törekedtünk, hogy LEGYEN EGYSZERŰ ÉS LETISZTULT. Ennek most minden bizonnyal vége. A szakértők szerint az irányváltás oka, hogy a letisztult minimal elkopott, már sztenderddé vált, ezért az olyan innovatív tech óriásik, mint például az Apple, fontosnak érezte valami nagyot villantani. Márpedig az üvegfelületek villognak rendesen.
Neked tetszik? Szerinted meg tudnád szokni?
Vajon több-e az iPhone, mint státusszimbólum?
Miért vesszük meg mindig a legújabbat? Kinek és mit akarunk bizonyítani? Mikor válik kényszerbetegséggé? Mindenre IS választ kapsz ebben a cikkben.