Marketingből csillagos ötös, a Czinger máris felhívta magára a figyelmet, a rendezvény megtartása nélkül is.
Mint azt mi is megírtuk, szomorú látvány, de sajnos lemondták a genfi autószalont a koronavírus miatt. Míg a nagy márkák, akik nagyon sokat dolgoztak azon, hogy idén valami igazán maradandót mutassanak be pakolták össze a félig-meddig összerakott standokat és dekorációt, valaki éppen ellenkezőleg tette.
A Czinger nem állt meg az építkezéssel és már csak azért is felépítette a standot, majd kész díszlettel bemutatta mindkét autóját a tök üres rendezvény helyszínen.
Mivel ez egy nagyon nívós esemény, a Czinger nagyon készült arra, hogy a két első modelljét bemutathassa itt, ezért számukra óriási csalódás volt, hogy végül nem került megrendezésre, de a szomorú lemondás helyett inkább így hívták fel magukra a figyelmet, ezzel pedig mégis sikerült nagy médiaérdeklődést elérniük.
Az 1250 lóerős szuperautóikat amúgy nem csak így mutatták meg a világnak, március 10-én a sajtónak, 14-én pedig a közönségnek is bemutatják részletesebben, méghozzá Londonban. A 21C nevű modelljüknek két változata készült, egy közúti forgalomra, a másik pedig kimondottan versenypályára, ezekre pedig a márka kaliforniai származására utalva kerékpárt és szörfdeszkát tettek.
(Fotók: Player)