SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
  • Jövő
  • Öko
  • Tech/Tudomány

Újabb e-roller szereplő jelent meg az amúgy is problémás magyar fővárosban

  • 2021-09-20

Mármint, e-roller ügyben problémás. A budapesti közlekedési morál ezekkel az elektromos kétkerekű kis járgányokkal katasztrófálisnak mondható, ki vannak akadva a gyalogosok, az autósok és a pesti közlekedés sok más résztvevője is. Az, hogy egy újabb szereplő jelent meg a német Tier 150 rollerével, nem biztos, hogy javít a helyzeten.

A berlini köztpontú cégben egy felvásárlást követően magyar fejlesztőcsapat is dolgozik, világszinten pedig olyan befektetői vannak mint a Goldman Sachs és a japán óriás Softbank is, nem mellesleg 130 országban van jelen, és a már említett nagyvállalatok is hozzásegítették ahhoz a 449 millió dolláros inveszthez, ahol most tart.

A Forbes összegyűjtötte, a jelen lévő 3 szolgáltató közül kinél-hogy alakulnak az árak:

A Tier azonban a töltés menetét egészen új szintre emelte, amire a többiek még csak nem is gondoltak. A merülőben lévő akksikat a folyamatosan bővülő partnerhálózatukban, melyenek tagjai vendéglátóegységek és helyi üzletek, a Tier emiatt ott tartott alkalmazottjai cserélik feltöltöttekre, így a Tier fenntarthatósági szempontból az élen jár, és nem csak emiatt, hanem, mert telephelyeiket is zöld energiával szerelték fel.

Bár a Tier már 2018 óta dolgozik együtt a Makery csapatával, a mostani felvásárlásnak köszönhetően Budapesten is lesz fejlesztőközpontja Tech Hub néven. A fejlesztőközpontnak jelenleg harminc munkatársa van, de már most a létszám duplázásán gondolkodnak, és minden egyes újabb város, ahol megveti lábát a Tier, újabb komoly kihívásokat jelent, az eltérő szabályozások miatt, nem csak technológiailag, de ezzel együtt pénzügyileg is.

tier.app/hu

Rendszeres olvasó vagyok,

A kifejezetten európai piacra szánt Tierek az úgynevezett V -ös modell, amin minden lámpa megtalálható, amire az európai szabályozások miatt kötelezően szükség van, így még indexlámpa is, illetve ezek 5 éves élettartamra vannak tervezve a biztonság elsődleges szerepe miatt. Míg az e-roller szolgáltatók tovább bővülnek a Lime pedig például már Szegeden is ott van, itthon forrnak az indulatok a fővárosban az elektromos járgányok, de főleg a közlekedők miatt, így KRESZ módosítás esélye lóg a levegőben, ennek tetejében pedig még a saját tulajdonú, gyakran még nagyobb teljesítményű járgányok is megjelentek. Míg a szolgáltatók 25 km/h -ban maximalizálták, a saját tulajdonú gépek sokkal nagyobb sebességre is képesek ennél, ez pedig komoly veszélyforrást jelent minden közlekedőre.

Korábban még a Telex cikkezett arról, mik a várható KRESZ módosítás után. Az olyan e-rollerekre, amiket maximum 350 W teljesítményű motor hajt és sík úton önerejéből 25 km/óra sebességnél gyorsabban haladni nem képesek, a biciklikre vonatkozó előírásokra vonatkoznak majd, az ennél erősebbek pedig segédmotoros kerékpárnak minősülnek majd.

Már 2019 őszén is elkezdett kibontakozni valamiféle szabályozás, ennek a végére most kerülhet majd pont végre:

Na jó, tegyük egyszer s mindenkorra tisztába ezt az e-roller ügyet!

Egyre több elektromos közlekedési eszköz jelenik meg a főváros utcáin – ami természetesen megosztja a budapestieket. A környezetvédelem hívei örülnek, mások viszont nem mindig felhőtlenül boldogok. Ahhoz, hogy gördülékeny legyen az együttélés, és még könnyebben megtalálhassák a helyüket a város életében az új típusú közlekedési eszközök, néhány dolgot mindenkinek érdemes megtanulnia.

(Forrás: Forbes)

Megosztás 0
Megosztás 0
Kapcsolódó témák
  • Budapest
  • E-roller
  • Elektromos roller
  • Közlekedés
  • Tier
Előző cikk
  • NFL
  • Sport

A Patriots szépített a mérlegén

  • 2021-09-20
Lássuk!
Következő cikk
  • Életmód
  • Sport

Az összes síterep drágul, erre persze számítani lehetett…

  • 2021-09-21
Lássuk!

Mások ezeket olvassák:

Lássuk!

BESZÉLNI KELL az elfojtott érzelmekről!

Lássuk!

NEM FOGOD ELHINNI milyen melója van ennek a fickónak

Lássuk!

Teljesen személyre szabható ez a retró kinézetű FUTURISZTIKUS BICIKLI

Írd be a keresőszót, majd nyomj egy entert!