Tipton Zakariás és csapata tudatában van annak, hogy világszínvonalú amit gyártanak. Gyakran vállalnak különböző felkéréseket, hogy tovább bővíthessék elképesztő portfóliójukat. Legutóbb egy Nespresso -s kooperációt mutattunk be, ahol a kávés cég adta az ihletet, a Tipton pedig megvalósította azt nagyon egyedi szemüvegkeretek formájában.
Ezúttal a Sziget kérte fel őket (újból), hogy a fél évtizedes együttműködés alkalmából ezúttal egy 7 szettes kollekcióval álljanak elő, ami a hét fő fellépő stílusát tükrözi. Az idei évben is nagy nevek számára készül Vinylize keretekkel a Tipton Eyeworks: Florence and the Machine, Post Malone, Twenty One Pilots, Martin Garrix, Ed Sheeran, The 1975 és Foo Fighters. Több hónapos munka során végigveszik a sztárok előéletét, pályafutását, biográfiáját, hogy aztán átfogó képet kapjanak a stílusról amit valójában képvisel, mindezt pedig szemüvegkeretekkel kell átadni. Nem olyan könnyű vállalás, de megéri, nem csak a brand, de a kihívás miatt is.
A Tipton szemüvegeket ezidáig olyan sztárok hordták már, mint Robbie Williams, Elton John, Dani Alves, Richard Branson vagy Antonio Banderas.
Ed Sheeran számára volt talán a legnehezebb megalkotni az egyedi koncepciót, mivel a brit énekes stílusa a megjelenését tekintve nem túl markáns, a 28 éves előadó a feltűnő elemeket messze elkerülő normcore képviselője. Míg a Post Malone esetében volt talán a legegyszerűbb dolgunk. Tele van tetoválásokkal, az arcán is van egy drótkerítés, így a kezdetektől egyértelmű volt, hogy számára nem lehet egy relatíve visszafogott, unalmas dizájnnal előállni
árulta el az Igényesférfi.hu kérdésére reagálva Tipton Zakariás, a cég tulajdonosa
(Forrás: Igényesférfi)