SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
  • Autó-Motor

TOP 3 amerikai izomautó, amit baromira meghajtanánk

  • 2019-11-18

Sokak szerint az ázsiai versenygépek és az európai luxuskocsik beárnyékolják az amerikai izomautók népszerűségét, ami lehet, hogy igaz, de mi továbbra is rajongunk a tengerentúli erőgépekért.

Dodge

Nem is tudjuk, hogy egyáltalán képes-e felvenni bármi a versenyt a nagy múltú amerikai márkával. A Dodge akkor kezdett el nagyon népszerű lenni, mikor Henry Ford megkereste a Dodge-testvéreket, hogy gyártsanak a Fordhoz alkatrészeket. Aztán a remek közreműködésből 1914 -re saját autógyár lett, ami később az amerikai hadsereg részére is gyártott teherautókat. A Dodge Brothers néhány év múlva 148 millió dollárért adta el a céget a Dillon, Read & Company amerikai befektetési banknak, innentől pedig elég gyorsan adták-vették a nagyobbak, illetve annyira megfutott a szekér, hogy még a Dodge is sorra nyelte le a kishalakat.

(Forrás: Unsplash)

A Dodge márka neve alatt olyan legendás darabok jöttek ki mint a klasszikus ’70-es Dodge Charger, vagy az 1970 -től 3 éven át gyártósoron lévő imádnivaló Challenger, ami a maga korában egy pusztító volt a maga 275 lóerős teljesítményével. De természetesen mi, akik szeretik az igazi behemótokat nem feledkezhetünk meg a Dodge Ram -ról sem, amivel minden lakótelepről kitiltanának téged méretei miatt.

Ford

Henry Fordot már senkinek sem kell bemutatni. Lángelme volt a fickó, a legelső akinek az autói emberek százezreinek és millióknak volt elérhető közelségben. A legelső Fordból, ami egy T-modell volt, világszerte 19 milliót adtak el. De attól mert történelmi, pont az a dolgunk, hogy megőrizzünk valamit az utókornak. Nem tehetünk mást, mint autó show -s rendezvényeken olyan nagyszerű verdákat mutassunk meg a legkisebb fiúgyermekeknek, mint a Thunderbird, a Mustang, a Taurus, az Explorer, továbbá az F-szériás pickup-ok, hogy tudják, honnan ered minden amit ma autónak merünk hívni.

(Forrás: Unsplash)

GMC

Európában „nem túl ismert”, tipikus amerikai járgány, akciófilmek legnépszerűbb szereplője. Az eredetileg General Motors (GM) néven futó vállalatot 1908 -ban alapították, és kisebb-nagyobb sikerekkel egészen a 2008 -as világválságig szépen működött. Aztán hosszas csődvédelmi eljárás után végül 2009 júliusában Kanada és az Egyesült Államok tették rá a kezüket, de hamarosan, pontosabban 2017 -ben Európából is kivonultak, ekkor már övék volt az Opel és a Vauxhall is, amiket eladtak a francia PSA csoportnak.

(Forrás: Unsplash)

Környezetvédelem ide, környezetvédelem oda, a V8 dübörgését még mindig nagyon sok amerikai szereti. Az autóforradalom és az új formák nem nagyon jellemzik a GMC -t, még mindig az 1980 -as évekbeli masszív, tökös dizájnt igyekeznek életben tartani a kezdetektől pick-upokat, SUV -okat és kisteherautó szerű monstrumokat gyártó cégnél. A legsikeresebb modellekként a Sienna, Savana, Suburban és Yukon modelleket tartjuk számon.

Kapcsolódó:

TOP 3 ázsiai versenygép SZERINTÜNK!

Ha tuningra gondolunk, akkor rögtön egy soklóerős Supra, porig ültetett Civic vagy igényesen felpakolt Skyline jut eszünkbe. Ez nem véletlen, mert a japánok tartják a legtöbb és legnépszerűbb, illetve leglátványosabb tuning show -kat, rendszerint ázsiai verdák főszereplésével. El is áruljuk melyik 3 márka a mi kedvencünk.

(Borító: Unsplash)

Megosztás 0
Megosztás 0
Kapcsolódó témák
  • Dodge
  • Dodge Challenger
  • Dodge Ram
  • Dodge Tomahawk
  • Ford
  • Ford F-150
  • Ford Focus RS
  • Ford Mustang
  • GMC
  • Izomautó
Előző cikk
  • Instantcikk

Nem lehet elég lassan közlekedni havas úton…

  • 2019-11-16
Lássuk!
Következő cikk
  • Életmód
  • Instantcikk
  • Kult

A szürke hétköznapokat teszi sokkal színesebbé a magyar streetfotós

  • 2019-11-21
Lássuk!

Mások ezeket olvassák:

Lássuk!

EZT BONTSD MEG, ne az ökoszisztémát!

Lássuk!

Nem full extrát, hanem MEGFIZETHETŐSÉGET ÉS EGYSZERŰSÉGET kínál a Slate új eleketromos pick-up -ja

Lássuk!

Ezeket a filmeket ajánljuk hétvégére a Netflixről

Írd be a keresőszót, majd nyomj egy entert!