Sokak szerint az ázsiai versenygépek és az európai luxuskocsik beárnyékolják az amerikai izomautók népszerűségét, ami lehet, hogy igaz, de mi továbbra is rajongunk a tengerentúli erőgépekért.
Dodge
Nem is tudjuk, hogy egyáltalán képes-e felvenni bármi a versenyt a nagy múltú amerikai márkával. A Dodge akkor kezdett el nagyon népszerű lenni, mikor Henry Ford megkereste a Dodge-testvéreket, hogy gyártsanak a Fordhoz alkatrészeket. Aztán a remek közreműködésből 1914 -re saját autógyár lett, ami később az amerikai hadsereg részére is gyártott teherautókat. A Dodge Brothers néhány év múlva 148 millió dollárért adta el a céget a Dillon, Read & Company amerikai befektetési banknak, innentől pedig elég gyorsan adták-vették a nagyobbak, illetve annyira megfutott a szekér, hogy még a Dodge is sorra nyelte le a kishalakat.

A Dodge márka neve alatt olyan legendás darabok jöttek ki mint a klasszikus ’70-es Dodge Charger, vagy az 1970 -től 3 éven át gyártósoron lévő imádnivaló Challenger, ami a maga korában egy pusztító volt a maga 275 lóerős teljesítményével. De természetesen mi, akik szeretik az igazi behemótokat nem feledkezhetünk meg a Dodge Ram -ról sem, amivel minden lakótelepről kitiltanának téged méretei miatt.
Ford
Henry Fordot már senkinek sem kell bemutatni. Lángelme volt a fickó, a legelső akinek az autói emberek százezreinek és millióknak volt elérhető közelségben. A legelső Fordból, ami egy T-modell volt, világszerte 19 milliót adtak el. De attól mert történelmi, pont az a dolgunk, hogy megőrizzünk valamit az utókornak. Nem tehetünk mást, mint autó show -s rendezvényeken olyan nagyszerű verdákat mutassunk meg a legkisebb fiúgyermekeknek, mint a Thunderbird, a Mustang, a Taurus, az Explorer, továbbá az F-szériás pickup-ok, hogy tudják, honnan ered minden amit ma autónak merünk hívni.

GMC
Európában „nem túl ismert”, tipikus amerikai járgány, akciófilmek legnépszerűbb szereplője. Az eredetileg General Motors (GM) néven futó vállalatot 1908 -ban alapították, és kisebb-nagyobb sikerekkel egészen a 2008 -as világválságig szépen működött. Aztán hosszas csődvédelmi eljárás után végül 2009 júliusában Kanada és az Egyesült Államok tették rá a kezüket, de hamarosan, pontosabban 2017 -ben Európából is kivonultak, ekkor már övék volt az Opel és a Vauxhall is, amiket eladtak a francia PSA csoportnak.

Környezetvédelem ide, környezetvédelem oda, a V8 dübörgését még mindig nagyon sok amerikai szereti. Az autóforradalom és az új formák nem nagyon jellemzik a GMC -t, még mindig az 1980 -as évekbeli masszív, tökös dizájnt igyekeznek életben tartani a kezdetektől pick-upokat, SUV -okat és kisteherautó szerű monstrumokat gyártó cégnél. A legsikeresebb modellekként a Sienna, Savana, Suburban és Yukon modelleket tartjuk számon.
Kapcsolódó:
TOP 3 ázsiai versenygép SZERINTÜNK!
Ha tuningra gondolunk, akkor rögtön egy soklóerős Supra, porig ültetett Civic vagy igényesen felpakolt Skyline jut eszünkbe. Ez nem véletlen, mert a japánok tartják a legtöbb és legnépszerűbb, illetve leglátványosabb tuning show -kat, rendszerint ázsiai verdák főszereplésével. El is áruljuk melyik 3 márka a mi kedvencünk.
(Borító: Unsplash)