Futótűzként terjed a neten az Unrecord nevű játék bemutatója, ami annyira élethű lett, hogy el sem hisszük. Meg persze sokan mások sem.
A játék kétperces bemutatója túl jól sikerült, és az alkotónak bizonygatnia kellett, hogy a játékmenet nem tartalmaz előre felvett lövöldözős jeleneteket, ahogy trükkfelvételeket sem alkalmaztak. Minden bizonnyal az Unreal Engine 5 grafikus motor a „ludas,” hisz mint azt korábban már mi is megmutattuk, nagyon valósághű környezetet tudnak vele teremteni a videójátékokba, ezt pedig tovább tetézi a MetaHuman Creator, mely nem csak a környezetet, de az emberi alakokat, azok mozgását és mimikáját is teljesen élethűen adja vissza.
Az egyelőre még nem tudni milyen gép kell majd ahhoz, hogy ezt ilyen grafikával élesben is láthassuk, de a fejlesztést vezető Alexandre Spindler elmondása szerint minden erejükkel azon vannak, hogy hamarosan a nagyközönség is kipróbálhassa.
Íme az ominózus 2 perces játékmenet:
Nagyjából 1 éve mutattak egy nagyon hasonló, ám kevésbé erős demót, amiben a Japánban található Tojama egyik vasútállomását lehetett bejárni, úgyszintén Unreal Engine 5 környezetben készült grafikával, ám akkor bevallotta a készítő, hogy bár a demót lehet valós időben is futtatni, úgy nem néz ki ennyire jól, ezért egy előre lerenderelt videón mutatta meg.
Egy másik hasonlóan lenyűgöző videót pedig 1 hónappal ezelőtt tettek közzé a YouTubeon. Ebben azt láthatjuk, hogy egy helyben, mobillal felvett jelenetet, amiben egy színésznő segédkezett, néhány perc alatt kiexportálnak, majd bármilyen „másik arcra” ráraknak. Ez az egész folyamat tényleg csak pár percig tartott, és ott, élő közönség előtt mutatták meg az egészet, ráadásul semmi nem volt titok, hiszen a nagy kijelzőn az egész folyamatot látni lehetett. Egyszerűen zseniális, amire képes a MetaHuman és az új, Animator nevű fejlesztése.