Hirdetés ▼

Támogatás

Egy szakértő árulja el, mi kell a jó teljesítményhez az ágyban!

Végülis Christian Wians több mint 3000 pornófilmmel a háta mögött csak tudja…

A 20 éves pályafutása alatt olyan tapasztalatokat gyűjtött, amiket mi egy egész életen át nem fogunk. Mint mondta, mindössze két dolog szükséges elsősorban, ami a legeslegfontosabb, “erős szív és makulátlan érrendszer”. Szóval ha az erős szív és a makulátlan érrendszer is megvan, akkor már csak egy jó adag tesztoszterinre van szükséged, de főleg akkor, ha hozzá hasonlóan a pornószakmában szeretnél elhelyezkedni.

Ezeket pótold a szervezetedben:

D-vitamin: Ha eleget viszel be a szervezetedbe, sokkal jobban kívánod majd a szexet, így értelemszerűen sokkal eredményesebb és vehemensebb is leszel. A májfélék, olajos tengeri halfélék és tojás rendkívül sok D-vitamint tartalmaz.

Bilzeriani magasságokban a pornóművész, mutatjuk az Instagramját:

Greg Lansky kétpofával falja az életet, csak kicsit tolta magasabbra az úriember-potmétert mint Dan Bilzerian. Az ő nevéhez nem fűződnek komolyabb botrányok legalább. Ez az a Greg Lansky akinek köszönhetjük a Vixen Media Group ízléses pornóit.

Kálium: A vérnyomásodra van jó hatással, ami nagyban összefügg a szerszámod működésével. Az avokádó, banán, édesburgonya és lencse is káliummal teli.

Szelén: Növeli az “étvágyad”… éééérteeeeed? Egyél sok gombát, osztrigát, tonhalat és lepényhalat, ha hiány volna belőle.

Nitrátok: A keringésre van remek hatással, talán nem is kell magyarázni, hogy a vérkeringés tökéletes működése mennyiben összefügg ANNAK a működésével is. Nagy nitrát tartalmú a bazsalikom, endívia, kínai kel, saláta és spenót.

Arginin: Az ereink tágulását teszi lehetővé, bár nem tűnik annak mert ritkán kerül szóba, nagyon fontos a szervezeted számára. Többek közt a mogyoróban, mogyoróvajban, halban, szárnyasokban és tejtermékekben is találsz belőle.

(Forrás: Player | Borító: Unsplash/Annie Spratt)

⬇ Oszd meg a barátaiddal is!