SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
  • Jövő
  • Magasélet
  • Mobil
  • Tech/Tudomány

Már 100 millió ember kezén ott az Apple okosóra

  • 2021-03-30

Az Above Avalon felmérte, hogy 100 millió ember kezén van Apple Watch, tavaky pedug ugyanúgy az Above Avalon volt az, aki értesítette a világot, hogy 1 milliárd Apple felhasználó van, mindent beleértve.

Főleg úgy szenzációs eredmény ez, hogy az első Apple Watch 2015-ben került piacra, és mindvégig kategóriájában a legdrágább is volt. mi több, tavaly igencsak pörgött az almás biznisz, mert 30 millió okosórát értékesítettek egész év alatt, ami több, mint 2015, 2016 és 2017 -ben együttvéve. Az Apple Watch felhasználók főleg Amerikában találhatóak legnagyobb számban, közülük is az iPhone felhasználók 35%-a megveszi magának az Apple okosóráját is.

Kapcsolódó karórás cikkeink:

A prémium karórák újra a csúcsra törnek

A luxusórák 2015 és 2016 -ban mélypontra kerültek, már ami az eladások számát és a svájci óragyártás bevételeit illeti. A régi vágású luxus helyett az Y-generáció például már a modernebb japán szerkezetekben, illetve okosórákban találta meg a számításait. Nagyon úgy tűnt, hogy leáldozni látszik a luxusóra, mint fogalom, legalábbis amit a hagyományos értelemben vett klasszikus prémiumként ismerünk.

A válasz, amit MINDIG kerestél: ezért mutatnak 10 óra 10 percet az órák minden reklámfotón!

Valakinek fel sem tűnik, valakik pedig napokat, heteket, fél életet morfondíroznak olyan hülyeségeken, mint azon, hogy miért 10:10 mutat minden óra a reklámfotókon, meg egyebek. Nem is soroljuk, valószínűleg már így is komplett hülyének vagyunk nézve, de meg kell osszuk veled, mit találtunk.

Ez itt a Fitbit Charge 3, az okoskarkötő, ami nem csak a testmozgásodra, de az alvásodra is figyel

Magyarósi Csaba minden új kütyüt kipróbál ami egy kicsit is hasznos, legyen az Apple termék, vagy valami más. Most a Fitbit Charge 3 okoskarkötőt tesztelte, és egy videóban össze is foglalta a lényegét. Természetesen mozgás közben, a spanyol tengerparton.

Megosztás 0
Megosztás 0
Kapcsolódó témák
  • Karóra
  • Okosóra
Előző cikk
  • Életmód

Vezető vagy, vagy főnök?

  • 2021-03-30
Lássuk!
Következő cikk
  • Tech/Tudomány

Ez a megoldás forradalmasíthatta volna az óraviselést

  • 2021-03-31
Lássuk!

Mások ezeket olvassák:

Lássuk!

BESZÉLNI KELL az elfojtott érzelmekről!

Lássuk!

Teljesen személyre szabható ez a retró kinézetű FUTURISZTIKUS BICIKLI

Lássuk!

NEM FOGOD ELHINNI milyen melója van ennek a fickónak

Írd be a keresőszót, majd nyomj egy entert!