Az Above Avalon felmérte, hogy 100 millió ember kezén van Apple Watch, tavaky pedug ugyanúgy az Above Avalon volt az, aki értesítette a világot, hogy 1 milliárd Apple felhasználó van, mindent beleértve.
Főleg úgy szenzációs eredmény ez, hogy az első Apple Watch 2015-ben került piacra, és mindvégig kategóriájában a legdrágább is volt. mi több, tavaly igencsak pörgött az almás biznisz, mert 30 millió okosórát értékesítettek egész év alatt, ami több, mint 2015, 2016 és 2017 -ben együttvéve. Az Apple Watch felhasználók főleg Amerikában találhatóak legnagyobb számban, közülük is az iPhone felhasználók 35%-a megveszi magának az Apple okosóráját is.
Kapcsolódó karórás cikkeink:
A prémium karórák újra a csúcsra törnek
A luxusórák 2015 és 2016 -ban mélypontra kerültek, már ami az eladások számát és a svájci óragyártás bevételeit illeti. A régi vágású luxus helyett az Y-generáció például már a modernebb japán szerkezetekben, illetve okosórákban találta meg a számításait. Nagyon úgy tűnt, hogy leáldozni látszik a luxusóra, mint fogalom, legalábbis amit a hagyományos értelemben vett klasszikus prémiumként ismerünk.
A válasz, amit MINDIG kerestél: ezért mutatnak 10 óra 10 percet az órák minden reklámfotón!
Valakinek fel sem tűnik, valakik pedig napokat, heteket, fél életet morfondíroznak olyan hülyeségeken, mint azon, hogy miért 10:10 mutat minden óra a reklámfotókon, meg egyebek. Nem is soroljuk, valószínűleg már így is komplett hülyének vagyunk nézve, de meg kell osszuk veled, mit találtunk.
Ez itt a Fitbit Charge 3, az okoskarkötő, ami nem csak a testmozgásodra, de az alvásodra is figyel
Magyarósi Csaba minden új kütyüt kipróbál ami egy kicsit is hasznos, legyen az Apple termék, vagy valami más. Most a Fitbit Charge 3 okoskarkötőt tesztelte, és egy videóban össze is foglalta a lényegét. Természetesen mozgás közben, a spanyol tengerparton.