Bár a P&G továbbra is évről évre növeli bevételeit, a 2005 -ben 57 milliárd dollárért felvásárolt Gillette az utóbbi 14 év alapján 8 milliárddal kevesebbet ér.
A P&G -nél ezt a dollár értékének ingadozásával magyarázzák, de hozzátartozik az a tény is, hogy visszajött divatba a szakáll és megjelentek komoly konkurens cégek a piacon.
De ez persze még mindig nem elég ahhoz, hogy „bukjon a Gillette” (amit azért még nem kell félteni), ehhez kellett egy Dollar Shave Club kell, ami egy startupból indult vállalat, de nem csak gyártja a borotvákat, hanem házhoz is szállítja azokat. A céget 1 milliárdért vásárolta fel nem olyan rég az Unilever mamutvállalat. A Wilkinsont is gyártó Edgewell Personal Care is hasonló vizekre evezett, mikor 1,37 milliárdért megvette a Harry’s borotvacéget, bár róluk jóval kevesebbet hallani, de akkoris tény, hogy kiharaptak egy szeletet a szakállpiacból.

A szakáll a 2010 -es évekre vált igazán népszerűvé megint, kimondottan a favágóstílus, amit manapság inkább hipszterek növesztenek maguknak, de úgy általában is borostásabbak a férfiak, már nem furcsa ha egy öltönyös üzletember vagy vállalati igazgató igényes, gondozott arcszőrzettel rendelkezik.
A férfiakat ma már nem nézik ki sehonnan, ha kihagynak egy borotválkozást, nem számít lustaságnak vagy tiszteletlenségnek.
nyiltakozta a CNN -nek a Gillette észak-amerikai ágának alelnöke, Massimiliano Menozzi
Az ápolt szakáll titkai:
Ezekkel a trükkökkel akadályozhatod meg, hogy kócos és ápolatlan legyen a szakállad! ” SzevaszFaszi.hu
Az utóbbi 5 évben robbanásszerűen megnőtt itthon a szakállasok száma, ugyanis visszatért hódító útjára ez a fajta viselet. Ez egyébként egy remek hír! Ahogy a hajat, úgy a szakállat is megfelelően ápolni kell, ezért régi márkák vették fel termékeik közé a különféle szakállápolókat, és egyre több barber shop nyílik amerikai mintára az országban.