SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
  • Életmód
  • Stílus

A szakáll miatt bukott a Gillette 8 milliárd dollárt

  • 2019-08-08

Bár a P&G továbbra is évről évre növeli bevételeit, a 2005 -ben 57 milliárd dollárért felvásárolt Gillette az utóbbi 14 év alapján 8 milliárddal kevesebbet ér.

A P&G -nél ezt a dollár értékének ingadozásával magyarázzák, de hozzátartozik az a tény is, hogy visszajött divatba a szakáll és megjelentek komoly konkurens cégek a piacon.

De ez persze még mindig nem elég ahhoz, hogy „bukjon a Gillette” (amit azért még nem kell félteni), ehhez kellett egy Dollar Shave Club kell, ami egy startupból indult vállalat, de nem csak gyártja a borotvákat, hanem házhoz is szállítja azokat. A céget 1 milliárdért vásárolta fel nem olyan rég az Unilever mamutvállalat. A Wilkinsont is gyártó Edgewell Personal Care is hasonló vizekre evezett, mikor 1,37 milliárdért megvette a Harry’s borotvacéget, bár róluk jóval kevesebbet hallani, de akkoris tény, hogy kiharaptak egy szeletet a szakállpiacból.

(Fotó: Unsplash / jakobowens1)

A szakáll a 2010 -es évekre vált igazán népszerűvé megint, kimondottan a favágóstílus, amit manapság inkább hipszterek növesztenek maguknak, de úgy általában is borostásabbak a férfiak, már nem furcsa ha egy öltönyös üzletember vagy vállalati igazgató igényes, gondozott arcszőrzettel rendelkezik.

A férfiakat ma már nem nézik ki sehonnan, ha kihagynak egy borotválkozást, nem számít lustaságnak vagy tiszteletlenségnek.

nyiltakozta a CNN -nek a Gillette észak-amerikai ágának alelnöke, Massimiliano Menozzi

Az ápolt szakáll titkai:

Ezekkel a trükkökkel akadályozhatod meg, hogy kócos és ápolatlan legyen a szakállad! ” SzevaszFaszi.hu

Az utóbbi 5 évben robbanásszerűen megnőtt itthon a szakállasok száma, ugyanis visszatért hódító útjára ez a fajta viselet. Ez egyébként egy remek hír! Ahogy a hajat, úgy a szakállat is megfelelően ápolni kell, ezért régi márkák vették fel termékeik közé a különféle szakállápolókat, és egyre több barber shop nyílik amerikai mintára az országban.

Megosztás 0
Megosztás 0
Kapcsolódó témák
  • Dollar Shave Club
  • Edgewell Personal Care
  • Gillette
  • P&G
  • Unilever
Előző cikk
  • +18
  • Szex

Itt keresgélj, ha egyéjszakás kalandra vadászol!

  • 2019-08-08
Lássuk!
Következő cikk
  • Öko
  • Tech/Tudomány

A város, mely hatóságilag tiltja az egyszer használatos műanyagok használatát – Helló, San Francisco a zöld jövőben!

  • 2019-08-09
Lássuk!

Mások ezeket olvassák:

Lássuk!

BESZÉLNI KELL az elfojtott érzelmekről!

Lássuk!

NEM FOGOD ELHINNI milyen melója van ennek a fickónak

Lássuk!

Teljesen személyre szabható ez a retró kinézetű FUTURISZTIKUS BICIKLI

Írd be a keresőszót, majd nyomj egy entert!