SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
SzevaszFaszi.hu – A férfias magazin
  • Főoldal
  • Autó-Motor
  • Sport
    • Forma-1
    • NBA
    • Foci
    • NFL
  • Tech/Tudomány
    • Öko
    • Jövő
    • Irány az űr
    • Mobil
  • Magasélet
    • Luxus villa
    • Luxus autó
    • Jacht
    • Karóra
  • Dizájn
  • Instantcikk
  • Életmód
    • Egészség
    • Utazás
    • Stílus
    • Edzés
    • Gasztro
  • Kult
    • Film
    • Sorozat
  • +18
    • Instacsaj
    • Galéria
    • Szex
    • Bizarr
  • Tech/Tudomány

Mellekkel tényleg mindent el lehet adni?

  • 2022-03-15

Avagy a szex és a marketing kapcsolata… Fiatal, idealista nőként arra vágyom, hogy a tudásom és a tehetségem miatt érjen el az ügynökségem sikereket. Magamat köpném mégis szembe, ha vadul tiltakoznék az ellen, hogy a szex elad. – Alberti Dorina írása

Hiszen éppen a mellek és a marketing kapcsolatáról írok egy cikket azért, hogy a konferenciámra tereljem a figyelmedet.

Most biztosan elgondolkodtál rajta, hogy egy szakmai rendezvényre mégis miért vennél jegyet egy fehérneműs kép miatt – különösen úgy, hogy a magazin tartalmának zömét az erotikus tartalom adja?

A szexszel a szexet lehet eladni

Itt most nem a prostitúcióra, vagy a pornóra gondolok. Minden valamire való marketinges tudja, hogy nem a terméket kell eladnia, hanem a megoldást a vásárló problémájára, illetve azon keresztül egy életérzést. De semmiképp sem egy 25x43x32 centiméteres, sötétszürke, hegyes végű, alumíniumból és fából készült tárgyat.

A Wonderbra reklámja 1994 -ből. (Forrás: campaignlive.co.uk)

A legjobb, ha a célközönség a terméken keresztül önmagának egy jobb verzióját látja meg.

A szex és a másik nem figyelmének és vonzalmának megragadása az egyik, ha nem a legerősebb ösztönünk. Működni fog egy ilyen kampány egy fehérnemű márkánál, egy férfi tusfürdőnél, vagy egy parfümnél. Egyszerű a képlet, át akarjuk élni a reklámot. Legalábbis az életérzést, amit kínál. Nem lesz hatékony, sőt, egyenesen kontraproduktív lesz a dolog viszont egy bank, vagy egy konferencia esetében. Igen, tényleg konferenciát írtam. Akkor miért azzal kezdtem a cikket, hogy ezzel az írással a konferenciámra akarom terelni a figyelmet?

A figyelem nem minden

Az emberek figyelmét a mai világban nehéz megfogni. Rengeteg inger ér bennünket, ami miatt az agyunk szűri a reklámok zömét. A szexuális ingerekre viszont ki vagyunk hegyezve. Ha erotikus tartalommal hirdetünk, az emberek tehát valószínűleg észre fognak venni. De vigyázni kell ezzel, mert a figyelem még önmagában nem elég.

Ha ugyanis a márkaértékeink nincsenek harmóniában a reklámmal, a márkánk elhiteltelenedik.

Hogy egy nagyon kisarkított példát hozzak – nevetséges, és / vagy felháborító lenne egy olyan kampány, ahol pelenkát próbálnának eladni kismamáknak hatalmas, fedetlen dudákkal. Sőt, bármilyen termék esetében érzékenyen kell megfogni a témát. Egy olyan plakát, mint az itt látható Dolce & Gabbana hirdetés sok embernél kiverheti a biztosítékot, mert erőszakosnak, és a nőket tárgyiasítónak értelmezhető. Egy-egy kisebb márka egy jelentősebb botrányt nem él túl.

A Dolce & gabbana reklámja 2007 -ből. (Forrás: Pinterest/wgss2230.wordpress.com)

A lenti Volkswagen-es példa viszont szintén a témánkba illeszkedik, és egy sokkal finomabb, játékosabb módon dolgoztatja meg a fantáziánkat. A szexszel való hirdetés lehet olcsó és bántó, de művészi szintű és kreatív is.

Volskwagen reklám valamikor 2010 után (forrás: psychologyformarketers.com)

Lehet akkor most konferenciát eladni vele, vagy nem?

Eladni üzleti konferenciát önmagában mellekkel nem lehet. Mind a reklámokat, mind a márka alapelemeit úgy terveztem meg, hogy más érzések kapcsoljanak be, ne a szex. Elismertség, megbecsülés, önbizalom, önmegvalósítás, tudás, pénz. Ezek az alapértékek, amikre fókuszálok. A cikk maga közvetlenül nem reklámja az eseménynek.

A mellek egyetlen dologra voltak hivatottak – hogy meghallgass engem.

A fotóra kattntva a Futureme konferencia honlapjára irányítunk >>

Alberti Dorina vagyok, a NeoBrand alapítója.

Az én történetem rendhagyó módon indult – meghúztam a határaimat, és mindenki kint maradt.

Ezért létrehoztam a saját kis buborékomat, amiben igyekszem mindent a saját értékrendem szerint működtetni. Ebből a térből született meg a NeoBrand ügynökség.

Az értékrend szó nem csak a népszerű kifejezések puffogtatása az én esetemben. Az értékteremtésben hiszek. A saját márkámban abszolút az edukációra helyezem a hangsúlyt, mind a workshopok, mind pedig az ügynökségi munka tekintetében. Azon belül is egy olyan szemléletet próbálok átadni, ami a világot előrevivő, társadalmilag felelős vállalkozások kiépítését teszi lehetővé a trendekkel és a túlfogyasztással szembe helyezkedve.

Olyan vállalkozóknak szeretnék segíteni, akik őszintén hisznek a márkájukban, büszkék rá és szeretik azt!

Alberti Dorina

neobrand.hu // instagram.com/neobrand

(Borító: @jonatron)

Megosztás 0
Megosztás 0
Kapcsolódó témák
  • Alberti Dorina
  • Együttműködés
  • Gazdig Bence
  • Marketing
  • Pálferi
  • Reklám
  • Tibi atya
Előző cikk
  • Dizájn
  • Luxus villa
  • Magasélet

Óriási üvegablakok, MINDENHOL!

  • 2022-03-14
Lássuk!
Következő cikk
  • Film
  • Kult

Ezek a kedvenc túlélős filmjeink, amikben a főhős a vadonban ragad

  • 2022-03-15
Lássuk!

Mások ezeket olvassák:

Lássuk!

BESZÉLNI KELL az elfojtott érzelmekről!

Lássuk!

Teljesen személyre szabható ez a retró kinézetű FUTURISZTIKUS BICIKLI

Lássuk!

NEM FOGOD ELHINNI milyen melója van ennek a fickónak

Írd be a keresőszót, majd nyomj egy entert!