Nincs hátsó szélvédője és olyan futurisztikus dizájnt kapott, hogy rá sem lehet ismerni, hogy a Ferrari SP48 Unica egy F8 Tributo alapjaira épülő sportautó.
Ez az egyetlen darab Ferrari sem csak úgy, hanem egy régi ügyfél egyedi megrendelésére készült, aki nem csak rengeteg pénzt adott ezért, hanem az elejétől a végéig beleszólhatott mindenbe, de főleg a dizájnban látszik az ízlésvilága, ami szerintünk is elég menő. A klasszikus Ferraris hátsó lámpát LED-csíkokra cserélték, de olyan egyéb látványos elemekben sem követte a Ferrari-trendet, mint a kerékdizájn és a légbeömlők formája és elhelyezkedése.



Mivel a teljesítményéről a gyártó nem osztott meg adatokat, vélhetően az eredeti F8 Tributo tulajdonságait kapta meg, azaz egy 3,9 literes, duplaturbós V8-ast, ami 720 lóerőre képes (7000-es fordulaton), csúcs forgatónyomatéka pedig 770 newtonméter. A 340 km/h végsebességre is képes autó alig 2,9 másodperc alatt van 100 -on.
Kapcsolódó:
A McLaren Senna EBBEN A SZÍNBEN is elég jól néz ki!
Mivel az eredetileg Novitec által, szigorúan limitált példányszámban megépített, legendás autóversenyzőről elnevezett McLaren -t pillanatok alatt elkapkodták, az autók átépítésére szakosodott cég egy újabb színben mutatta be a Senna második verzióját, kisebb változtatásokkal. Elsősorban azonban a kompromisszumoktól mentes teljesítménye miatt vették ilyen sokan ezt az autót, és bizonyára maga Ayrton Senna is büszke lett volna, hogy egy ilyen szuperautó kapta a nevét.
(Forrás: Alapjárat // Borító: Ferrari Official)