Csütörtök délután volt a nagyszabású Microsoft esemény, ahol az ősszel érkező új Xbox Series X -re érkező játékokat mutatták be. Mi pedig férfiak vagyunk, akik lehuppannak a konzol elé, úgyhogy nyilván rákattantunk a témára.
A Halo -ról gyorsan kiderült, hogy egy nagyságrendekkel nagyobb pályát járhatunk majd be mint az előzőekben, illetve azt is láthattuk, hogy mindez hogy is néz ki 60 FPS -el. Hát, a lenyűgöző valószínűleg nem elég kfiejező. Akciódús, pörgős, nem kevés lövöldözéssel.
a State of Decay 3 beharangozó után mutattak egy apró részletet az új konzolra készülő Forzából is, ami még a fejlesztés korai szakaszában van, így sem megjelenésről, sem pontos részletekről nem árultak el semmit, csak a látványt, ami természetesen 4K -t és 60 FPS -t jelent. Nagyon ütős!
Ezen kívül bemutatták a nagyon különleges grafikai motorral érkező fantasy -t, a Rare stúdiótól, az Everwild -ot, amiről ugyancsak nem mondtak sokat, csak annyit, hogy a játék központi eleme a természet és a varázslók lesznek. Jön egy három fejezetes izgalmas storygame is, amit már most három részben harangoztak be, méghozzá a Dontnod, a Life is Strange alkotóitól, és a legendás Ori and The Will of the Wisps is kap némi felújítást az Xbox Series X -re optimalizálva.
De a lényeg, az új Fable, amiről nem mondtak semmi konkrétumot, csak egy rövidke videóval csigázták fel a konzolosokat. Eddig csak pletykák voltak erről, végül igaznak bizonyult.
Az új Unreal Engine -t láttad már?
Ha otthon vagy a videójátékok világában, akkor ettől tátva marad a szád!
Az Epic Games egy nagyon régi és jelentős szereplője a játékiparnak, még 1998-ban mutatta be a grafikus motorjának legelső változatát, mely az Unreal nevet kapta. Azóta számos világhírű játékban alkalmazták ezt a rugalmas, könnyedén kezelhető alapot, mely jelentősen meggyorsítja a mai világban egy-egy játék elkészülését.