Az Epic Games az egyik legrégebbi és legnépszerűbb játékfejlesztő stúdió, melyhez olyan játékok köthetőek mint az Unreal, melynek alapjait szolgáló Unreal Engine -t azóta is fejlesztgetik, valamint rengeteg másik gyártó megvásárolta már, de hozzájuk köthető a nagy sikert elérő Gears of War, valamint a mostanában az egyik legtöbbet játszott Fortnite is. Egyedi és innovatív megoldásaiknak köszönhetően válhattak a legnagyobbakká.
Az Epic Games nem olyan rég, MetaHuman Creator néven bejelentett egy új, böngészőalapú szoftvert, mely az Unreal Engine kiegészítőjeként lehetőséget biztosít sokkal élethűbb és sokkal részletesebb emberi arcok kidolgozására. A szoftverbe eleve ezernyi lehetőség van „elrejtve,” és terveik szerint ez is megvásárolható lesz a külsős játékfejlesztő cégek számára.
Az alig percek alatt előállítható emberi arcok modern mozgásrögzítési és animációs technikákkal vegyítve lesznek majd használhatóak, ennek főleg azok a fejlesztő cégek fogják majd jó hasznát venni, akik maguk is számos előrelépést tudnak mutatni, rendelkeznek egyedi gondolkodásmóddal és egyedi fejlesztésekkel, majd azokkal szinkronba hozva gyakorlatilag a videójátékok egy egész más dimenzióját hozzák majd el a játékosok számára.
Eddig a 3D-tartalom létrehozásának egyik legnehezebb feladata a valóban meggyőző digitális emberek kidolgozása volt. Még a legtapasztaltabb művészeknek is komoly időre, erőfeszítésre és technológiára van szükségük pusztán azért, hogy egyetlen karaktert kidolgozzanak. Több évtizedes kutatás és fejlesztés után, valamint annak köszönhetően, hogy olyan cégeket hoztunk be az Epic családba, mint a 3Lateral, a Cubic Motion és a Quixel, ezt az akadályt végre eltöröltük az Unreal Engine révén, és most örömmel mutatjuk be a MetaHuman Creator termékünket
nyilatkozta Vladimir Mastilovic, az Epic egyik alelnöke
Arra minden még éveket kell várni legjobb esetben, hogy láthassuk, hogy milyen elképesztő eszköztárral gazdagodhatnak ezek a stúdiók, köszönhetően a MetaHuman Creator -nak. A videók nem csak az emberi arcok készítésének lépéseit mutatják be, hanem a végeredményt is. Minket teljesen lenyűgözött ez a fajta technológiai újítás, és alig várjuk már, hogy élőben is láthassuk a végeredményét.
Tavaly pedig egy teljesen új Engine -al kápráztattak el bennünket:
Ha otthon vagy a videójátékok világában, akkor ettől tátva marad a szád!
Az Epic Games egy nagyon régi és jelentős szereplője a játékiparnak, még 1998-ban mutatta be a grafikus motorjának legelső változatát, mely az Unreal nevet kapta. Azóta számos világhírű játékban alkalmazták ezt a rugalmas, könnyedén kezelhető alapot, mely jelentősen meggyorsítja a mai világban egy-egy játék elkészülését.