A Dodge Tomahawk utcai használatra alkalmatlan “mozgásra képes szobor”, legalábbis a Dodge így gondol rá.
Még 2003-ban az Észak-Amerikai Nemzetközi Autóshow-n mutatták be az eredeti Dodge Tomahawk -ot, aminek a külsejét Mark Walters tervezte, az erőforrást pedig egy elég izmos V10 SRT10, ami egy Dodge sportautóból lett átépítve. Az extrém motornak elöl és hátul is két-két kereke van, amik egymástól független mozgásra is képesek, ezzel biztosítva a lehetséges ellenkormányzást és a kanyarokban való bedőlést, ami valljuk be egy ekkora monstrummal nem lehet annyira egyszerű. Ez itt a fotókon egy módosított változat (ezúton köszi a lelkes kommentelőnek az észrevételt), ami szerintünk még bestiálisabb mint az elődje.
A kézzel épített kilenc példányt 555 000 dollárért kínálták eladásra, de a Dodge kihangsúlyozta, hogy ezeket tényleg nem utcai közlekedésre építették. A gyártó a végsebességét 680km/h -ban határozta meg, de végül ezt 480 km/h-ban sikerült megállapítani a gyakorlatban. A valódi végsebességet azonban nem tudják elérni sem, bár ígérték, hogy Bonneville Speedway -en tesztelik egyszer, de erre még nem került sor. Az azonban teljesen kizárt, hogy valaki elérje a 680, de akár a 480 km/h -t. Főleg úgy, hogy 160km/h -nál gyorsabban még senki sem ment vele.