A Mixer nevű streaming szolgáltatás, ami a Twitch, Facebook Gaming és YouTube Gaming riválisának hivatott indulni, elsők közt vérzett el.
A Microsoft bejelentette, hogy július 22 -vel bezárja a Mixert, pedig nagyon sok millió dollárt öltek bele. Olyan streaming sztároknak tettek ajánlatokat, mint Ninja és Shroud. Ezzel az volt az elsődleges céljuk, hogy a legnagyobb streamerek rajongói táborát áthúzzák a Twitch -ről, erre csak Ninjának minimum 50 millió dollárt fizetett a platform, ami forintba átszámolva nagyjából 14 milliárdot jelent. Azonban Ninja és Shroud is azt tapasztalta, hogy a követőik és nézőik száma a töredékére esett vissza, számszerint olyan 85% -os visszaesésről van szó, de ez állítólag egyáltalán nem érdekelte őket. Őszintén, ők is emberek, nem csoda, ha ennyi pénzér nem foglalkoznak ilyen apróságokkal. Ráadásul a Twitch -el ellentétben (ezt ők állítják) itt nem kellett bizonyítani és teljesíteni sem, csak ott lenni.
“Figyeljetek, szeretném, ha megértenétek valamit, látom, hogy a nézőszámról beszéltek. Szerintem nem tudjátok, hogy mennyire nem érdekel, oké? Nagyon keveset jelent most a nézőszám a Mixeren. Élvezem, amit csinálok, és még csak a számok vagy reklámok miatt sem kell aggódnom. Elmehetek nyaralni, tarthatok szünetet, jól megvagyok. Fókuszálhatok csak a tartalomra, és ha valakinek nem tetszik, az nyugodtan elmehet.”
Viszont sajnos a Mixer számai messze alulmúlták a konkurenciáét, ezért a Microsoft nem invesztál több pénzt a platformba. Az eddig elköltött pénz egy Microsoftnak nem nagy bukta, viszont amit még beletettek volna, az legalább más, sokkal sikeresebben működő szegmensekre megy majd.
A Mixer elsősorban a Facebook Gaminget javasolja azoknak a streamer sztároknak akik náluk szerződtek le, viszont nagy a valószínűsége, hogy a fentebb említett két arc a Twitchre tér majd vissza.
Kapcsolódó:
Ezeket az hasznos mobil alkalmazásokat használjuk mi!
Elsősorban most Androidos eszközökre való alkalmazásokat fogunk neked ajánlani. Ezek olyan appok, amik a mindennapi életben tökéletesen használhatóak, de elsősorban nem a szórakozás, hanem a tudatos mobilozást segítik elő, illetve az okostelefonok legnagyobb előnyeit hozzák előtérbe. Ebben az óriási nagy zajban, ami a Facebookon és Twitteren is uralkodik, az intelligens algoritmusok és a kezdetleges mesterséges intelligencia ellenére is nehéz megtalálni a nekünk való hírforrásokat.