Már el sem tudjuk képzelni a futamokat a bazinagy piros alapon fehér Emirates feliratok nélkül, de jobb lesz hozzászokni, hogy hamarosan valamelyik másik nagy szponzor reklámjai tűnnek fel ezeken a felületeken.
Nyilván a Forma-1 igazgatása nem verte nagy dobra, de az Emirates nyilatkozott arról, hogy a win-win szituációs, 2013 óta tartó partnerség a száguldó cirkusszal véget ért, ugyanis nem tudtak megegyezni a szponzori összegről. A világ ötödik legnagyobb légitársaságának számító Emirates nemcsak különleges szponzori jogot kapott de VIP-zónákat hozott létre az általuk meghívótt vendégeiknek a versenyekre.
A SportBusiness szerint a partneri kapcsolatot azért nem újították meg, mert az F1 túl sokat kért az Egyesült Arab Emírségekben található Dubaj hivatalos nemzetközi légitársaságától. Az Emirates -nek ezért a kiváltságos reklámért az évi 25 millió euró helyett nagyjából a háromszorosát kéne fizetnie jövő évtől, de ebbe ők nem mentek bele, úgyhogy a Forma-1 jelenleg egy új nagy szponzort keres, lehetőleg egy másik légitársaság formájában. A DHL, Rolex és Heineken reklámokat továbbra is láthatjuk majd.