Szépen lassan egyre több részlet derül ki arról, hogy mit is szeretne a Netflix konkrétan.
Ahogy azt korábban is megírtuk, a Netflix előfizetők száma a cég életében egy negyedév alatt először csökkent, sejteni lehetett, hogy ezt valahogy vissza akarják majd fordítani. Hogy a csökkenés valódi oka mi lehet, az valószínűleg egy komolyabb vizsgálatot igényel a cég részéről. A szakértők szerint egyszerűen csak véget ért a felívelés szakasza, egyre többen jelennek meg hasonló szolgáltatásokkal, tehát ez a megtorpanás egy normális dolog, a magyar hírportálok kommentszekciójában leírt vélemények szerint pedig a sorozatok és filmek formájában megjelenő “erőltetett LMBTQ propaganda” lehet az egyik kiváltó ok. Ennek következtében jött a zseniális ötlet, más konstrukciójú új előfizetési csomagok nevezetésére, amik bár olcsóbbak, reklámok jelennek majd meg.
Persze a Stranger Things -hez hasonló tartalmaknak köszönhetően a streaming oldal tartja magát, és állítólag nem olyan mértékű az előfizetők elvándorlása, mint azt korábban előre jelezték, attól azért nem kell félni, hogy csődbe mennek, mégis szükséges lépésnek érzik az új csomagok bevezetését. A cég társ-CEO-ja, Ted Sarandos azt nyilatkozta, hogy az olcsóbb konstrukció a reklámok mellett korlátozásokat is rejt, ami azt jelenti, hogy bizonyos tartalmak nem lesznek elérhetőek, és bár már most is remek szolgáltatást kapnának az előfizetők, ha holnaptól elérhető lenne az új előfizetői csomag, tárgyalnak partnereikkel megállapodásaik módosítására, hogy műsoraik a reklámokat tartalmazó konstrukcióban is megjelenhessenek.
Kapcsolódó:
Ezeket várjuk idén a Netflixre
Egy nagyon hangulatos, rövid ám látványos videóban szedte össze a Netflix, hogy mi az, amit idén várhatunk a platformra. Hát, lesz mit nézni minden kategóriában, úgyhogy biztosak vagyunk benne, hogy idén is megéri majd az előfizetés.
Forrás: PCGuru)