A lowriderek az 1950-es évek óta az amerikai autókultúra részei. A szubkultúra iránti érdeklődés és figyelem a következő évtizedekben annyira megnőtt, hogy a lowriderek már nem csak az Egyesült Államokban, hanem a világ minden táján megtalálhatóak. A jó lowrider lényege nem változott az idők során, de az értelmezése sokkal kifinomultabbá vált napjainkban.
1979 Lincoln Continental Mark V
Természetesen ezen a listán helyet kell kapnia a Lincoln Continental -nak, és legtöbbünknek, ha lowriderekről van szó, ez jut eszünkbe filmekből és játékokból egyaránt. Nincs még egy modell, amelyik annyira izgalomba hozta volna a customizereket, mint ez. Különösen az old school modellek. Meg ugye egyszerű is nagyon pofássá tenni: csak feldobnak egy bling felnit, kitalálnak valami ötletes festést, meg egy kis hidraulika, és gyakorlatilag kész is. Emellett elég nagy, és némi dizájnolással még figyelem felkeltőbbé válik.
1984 Cadillac Coupe De Ville
A Cadillac Coupe de Ville korának egyik legkelendőbb modellje volt, az okokat pedig nem is nagyon kell keresgélnünk. Akkoriban a Cadillacek még mindig az amerikai luxusautók krémjének számítottak, és a de Ville számos formájában népszerű választás volt a vásárlók körében, akik az utakon is meg akarták mutatni osztály- és stílusérzéküket. Napjainkban a Coupe de Ville különleges helyet foglal el egy másik közösség szívében: a lowriderek körében. Láttunk már de Villákat különböző módon feldobva. A modell mechanikai sokoldalúsága közkedvelt a customizerek körében, akik közül sokan, legszívesebben a kupé alvázának és felfüggesztésének a lowrider életmódhoz való átalakításán dolgoztak. Persze ez akkor a legfaszább, ha a 4,1 literes nyolchengeres motorját is lecseréik egy olyan egységre, amely jobban illik az autó új identitásához.
1958 Chevrolet Del Ray Delivery
A Chevrolet Del Ray Delivery érdekes választás ebben a listában. A Delray modellcsaládból származik, és legalább annyira ismert halottaskocsi-szerű megjelenéséről, mint arról, hogy rendszeresen lowridert építenek belőle. A Del Ray Delivery a lowrider közösség egyik kedvence, mert a leendő tulajdonosok számára gyakorlatilag üres vásznat ad, hogy hogyan szeretnék testre szabni. A személyre szabás szabadsága és az autó lowriderré alakítása minden szempontnak megfelel, és viszonylag egyszerű is.
1964 Buick Riviera
A lowrider-kultúra részben azért olyan hihetetlen, mert számtalan módon testre lehet szabni egy autót. A customizerek mindig is a Riviera súlyát és teljesítményét dícsérték, hisz könnyebb volt, mint a legtöbb korabeli Buick, de még mindig ugyanolyan teljesítményt tudott felmutatni. Ez két kulcsfontosságú tényező egy lowridernél. A hegyes orr rész mellé a viszonylag sportos alap megjelenése egy egészen új dimenziót adott a lowrider kultúrának.
1941 Pontiac Torpedo
Torpedo már önmagában is az egyik legkívánatosabb autó a klasszikus autók piacán. Ez volt a legnagyobb autó, amelyet a Pontiac a megjelenése idején készített. A Torpedo notchback stílusa a kinézetétől kezdve a felépítéséig ugyanolyan időtálló, mint a fedett kerekek, amelyekkel a modell érkezett. Manapság nehéz jó állapotú, valóban szép példányokat találni, és elég komoly összeget emészt fel egy ilyet beszerezni. De ha találsz egyet, a testreszabási lehetőségek hihetetlenek, és ezt a customizerek pontosan jól tudják.
Kapcsolódó:
Az 5 legmegbízhatóbb autómárka és modell 2022 -ben!
A vadonatúj autó vásárlásának egyik legnagyobb előnye a garancia, de ha egyszer lejár – akkor marad a remény, hogy megbízható autóval rendelkezel. Egyesek a garancia lejárta után azonnal lecserélik autójukat, de a megbízhatóság kulcsfontosságú, főleg akkor, ha azt tervezed, hogy még évekig szeretnéd hajtani a járgányt.